tictor Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 som tema sier,hvor finner jeg kontakten for å koble denne på?
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 er det ikke et lokk mot torpedoveggen i maskinrommet? er ihvertfall det på E34. et rundt lokk med en diameter på 5-6 cm som skal skrus av for å finne kontakten.
tictor Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 ok,skal sjekke i morgen. takk takk
kawaman Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Hvilken mod er bilen din? Jeg vet enkelte fra 2001 og opp ikke har denne kontakten,da må man bruke andre metoder. Har du en vanlig rund kontakt i motorrommet,setter du på tenninga,tar en ledning fra stikk nr 7 til jord i ca 10-15 sek,skrur av tenninga,neste gang du setter på tenninga er den full av grønne streker...
tictor Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 det er en 1998 mod. fikk den service/nulstillingsutstyret i dag,derfor jeg lurer på hvor jeg kobler den på,skal forsøke å slette airbag lampa.
tictor Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 har letet i motorrommet,men finner ikke noe kontakt. noen som vet nøyatig hvor den skal være?
Mainn Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Den sitter på høyre innerskjerm, slik midt på i lengderettning. Ved siden av ABS-enheten. Et stort rundt lokk du må skru av.
tictor Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 snakker om å være blind:-) får ikke noe feilmelding på airbag lampa som lyser hele tiden,syns det er rart at den ikke fant noen feilmeldinger... hva kan det komme av?
tictor Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 skal på eu kontroll snart,har det noe å si om airbag lampa lyser da?
kawaman Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Airbag lampa har ingenting med eu-kontroll og gjøre.. Hvertfall sånn vi har det på jobben..
kawaman Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 snakker om å være blind:-)får ikke noe feilmelding på airbag lampa som lyser hele tiden,syns det er rart at den ikke fant noen feilmeldinger... hva kan det komme av? Du må sikkert inn på diagnose systemet for og nullstille airbagen.. Og den service/nullstillings verktøyet går sikkert bare på nettopp service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå