Maxxsonics Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Vurderer å selge den ene bilen min, en 89 modell e30'n.. en veldig trofast sliter!har gått 308000km, ikke noe rust! litt matt lakk, men ellers ikke spesielt stygg.. er i daglig bruk. vinter dekkene er veldig bra. Har satt i e36 seter.. vurderer bare å selge den, hvor mye er dere villig til å gi får den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 ca pris? hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Jeg var interessert til jeg så siste bilde(av interiøret),ser da ut som en potetåker i gulvet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 tja, jeg vet ikke hvor mye en er verdt jeg.. rundt 10 000, er det helt usaklig eller? potet åker? nei, den holder vi på jordet den ! men at den kanskje ikke er helt ren og pen inni på bildet kommer kanskje litt av at det er tatt rett etter e36 setene ble satt inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Har du noen bedre bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 kan være int om prisen er korekt.. 10 du ville ha`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 kan prøve å ta bedre bilder av intreøret en dag ja.. fører stene er ikke stygge i det hele tatt! ja, ca 10 tusen tenker jeg.. har sakt jeg vil ha bud på den jeg.. har egentlig ikke peiling på hvor mye den er verdt! dette er en gammel bil som har gått en del km, og er da selvfølgelig ikke strøken..!men skal noen ha et e30 prosjekt bil, er det ikke ett dårlig utgangspunkt! karroseriet er veldig bra! men får den prisen kan en ikke forvente gull heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jekketrall Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorni Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 er bilen solgt?hvor holder du ti?tlf nr jeg kan ringe på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg