Gå til innhold

1985 M535 Shadowline

Luftwaffel
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge gullet mitt, da jeg skal handle nyere stasjonsvogn. :(

Bilen er nybygd over 2 år, og sto ferdig i fjor vår.

Bilen er svart med mye gull/brun perlemor i, en absolutt nydelig fargekombo. Alt av listeverk er shadowline. også baklykter. Nylakkert 2006. Glasurit MM341.50 for de som kan sånt. :P

Innvendig er bilen dekket av svart skinn og brun vinyl med brunt gulvteppe. M-tec stoler selvfølgelig. Sammen med lakken er dette en pen kombo. Dørtrekkene er trekt opp på nytt, og ellers er interiøret renset og skinnbehandlet.

Alle rutene på bilen, inkludert fronruta er proff sotet gradvis, da bakruta er 5& gjennomsyn, siderutene bak har 15, siderutene foran har 20 og frontruta har 60. Dette ser veldig pent ut, og har ikke blitt stoppet pga dette enda. Da det er proffsotet, skal det litt til for å se at det er film. :wink:

Har nye tårnlager til bilen, inkludert ny mellomakslingforing. Skulle byttet dette, men har ikke hatt tid grunnet andre prosjekter. Eugodkjent til 2009. Ikke vintertkjørt siden 05. Stått lagret i garasje siden bygging.

Alt av kabler til skikkelig anlegg lagt, gjort profft. Forserkersats og powerplant under baksete. Lett tilgjengelig.

For dere som var på rudskogen i juli 07, sto bilen utstilt der.

Felgene som følger med er 8x18 Rondell fra 80tallet, som er veldig tidsrikige til bilen.

Vil helst selge til entusiast, men kom med bud. Prisklasse 80 - 90.000,-

cd0vmjyqo3maz58f7oa5.jpg

h5j7j5e339g2sr733umr.jpg

ao2nibd2np2ypb6r9esl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiør og motorbilder kan ta litt tid, bilen står i dårlig belyst garasje til lagring. Men ved spesiell interesse ordnes det selvsagt. :D

Takker for all ros, dette har vært drømmebilen min siden jeg var 15. Og det beviser bare det at med nok arbeidstimer og et helsikas pågangsmot, får man til det man vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg kan mane fram bilder fra gatebil kristiansand i sommer. :)

Har desverre ikke noe annet en mobilbilder, da denne bilen ble nedprioritert i forhold til photoshoottimer. Har nok med å knipse andres biler. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...