WAR_lock Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Selger min BMW e30 Mod : 1990 Motor : 318 IS Understell : m-tech orginalt Kilometerstand: 180.000 Ikke EU-godkjent Motor : på eu kontrollen sa dei at motor hadde ein ujevn motorgang, dei visste ikke ke som gjorde fordi det kunne være så mangt, den hopper fra 1500 -2000 omdreining - Bilen av avskiltet - ikke så lenge siden det er skiftet registerkjede ++ - Må skifte baklykter på den - skifte blinklys - Overflate rust (se bilder) - 99,9% sikker på at det ikke er rust i kanalene - nye støtdempere og senkesett skiftet (apex framme og eit annet merke bak - nytt batteri - interiør må renses, lukter litt - noen små bulker her og der. (se bilder) - en ubetalt årsavgift Bilen skal vekk, selger ikkje enkelt deler! Høyanger ligger i Vakre Sogn og Fjordane 1t45 min fra Sogndal 45min fra Førde 2t30min fra Bergen Sjekk Finn.no (kart) Minstepris 5000,- Gi Bud Til alle som sender meg pm. skal prøve og svare dere!så fort eg klarer! PS : Denne annonsen legges kun ut her, siden eg liker forumet/bimmers.no så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvilke feil fikk du på EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 bilder...farge....reg.nr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 skal opp og ta bilder av den om 1 times tid. Fargre : Blå metallic (laz et eller annet) PC91482 modell E30, 2 dørs, 318is skal enten scanne inn eukontroll papira eller så skriver eg inn hva som står på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 av venter med bildene til imorgen og eu kontroll papira Mvh Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 hvorfor i all verden er bilen avregistrert? hadde vært flott hvis du hadde scannet inn EU -kontrolappen.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 http://imageshack.us/ bruk denne til å legge ut bildene dine med...funket ikke dem andre.. laster opp bilde....kopier linken du får over i ruten du skriver i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 http://imageshack.us/bruk denne til å legge ut bildene dine med...funket ikke dem andre.. laster opp bilde....kopier linken du får over i ruten du skriver i... Nei, ikke bruk imageshack... Den siden er noe dritt... Treg som bare det. Bruk www.photobucket.com istedenfor. Mye bedre side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Selger min BMW e30Mod : 1990 Motor : 318 IS Understell : m-tech orginalt Kilometerstand: 180.000 Ikke EU-godkjent Motor : på eu kontrollen sa dei at motor hadde ein ujevn motorgang, dei visste ikke ke som gjorde fordi det kunne være så mangt, den hopper fra 1500 -2000 omdreining - Bilen av avskiltet - ikke så lenge siden det er skiftet registereim ++ - Må skifte baklykter på den - skifte blinklys - Overflate rust (se bilder) - 99,9% sikker på at det ikke er rust i kanalene - nye støtdempere og senkesett skiftet (apex framme og eit annet merke bak - nytt batteri - interiør må renses, lukter litt - noen små bulker her og der. (se bilder) - en ubetalt årsavgift Bilen skal vekk, selger ikkje enkelt deler! Minstepris 5000,- Gi Bud Til alle som sender meg pm. skal prøve og svare dere!så fort eg klarer! PS : Denne annonsen legges kun ut her, siden eg liker forumet/bimmers.no så godt Er da ikke registerreim på M42 motoren...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 han mente sikkert viftereimen. hvor ligger høyanger??? kunne du scannet inn eu-kontroll seddelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Helt korrekt er nok registerkjede på m42? takk for at du la merke til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Driver forsatt og leiter etter EU-kontroll lappen, har nettopp flyttet, så leiter som en helt etter den. bare og beklage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg