Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er samme kassen i begge biler. (ZF4HP22) Mener å huske at 535 har en lamell mer i noen clutcher, men noen stor foskjell er det ikke.

MVH

Ivar

Skrevet

Takker for svaret, nå ble jeg litt klokere. Har fått tak i en kasse i kveld som sitter i en 86 mod 735ia e28 som er gått 192000km. denne er forsterket og skal tåle noe mer. Håper denne er den samme kassen som du snakker om. skal sjekke dette litt mere ut i helga, alt fra nummer på kassa mi og den andre.

Skrevet

Hmm, du sliter med automat kassen du og. Hadde akkuratt samme kassen i min. Så røyk kassa for andre gang og då fekk eg bygd om bilen til manuell. Angrer ikkje ett sekund!! Har en delekasse liggende om du vil ha. Har og filter, pakning og o-ring.

Skrevet

Samme kasse som eg hadde i min. Og om eg ikkje tar heilt feil så e m20 bare betegnelsen på motoren.

Kassa heter ZF og det er en 4 trinns HP22. Det er nok ikkje ein sport kasse. Men OBS det er flere kasser som heter dette men fortsatt er forskjellige. Se eksempler og bilder under tråden min som står i signaturen...

Skrevet

Festene til blokka e de samme, men konverteren e annerledes, bunnpanna e annerledes og branketten til giroverføringa har en annen vinkel. Forskjellen på konverteren e at den hadde ikkje dei opphøya festene som skal festes på svinghjulet. Eneste som egentlig e likt e selve huset på girkassa og kanskje innholdet i resten av kassa.

Edit: Eg trur og hullene der olja skal gå i retur og kjølinga va annerledes.

forsto du mer da? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...