MetZ Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hei.. Skal legge strøm og phono bak til "varerom", så lurte jeg på om det er noen som har gode ideer for å komme til kanaler eller lignende for å legge kabler i, inne i bilen? Hadde ikke lyst til å bare la de ligge langs dørken liksom.. Tok en kjapp titt her igår, men alt så "lukket" ut på dørken.. Det jeg så iværtfall.. Noen som har en lur ide? -Tom- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hightower Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 lurer på det samma, bare i e36.. Noen som har noen tips til åssen man får opp lister etc., samt dratt strømkabel fra motorrom og inn i kabinen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 I e36 touring finnes det en "batterikasse" eller noe sånt under dørken bak i bagasjerommet, rett under der varseltrekant og sånt er. Der så jeg det var en gjennomføring framover, så kanskje denne kan brukes til å legge strøm iallefall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå