Sir Hofstad Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Haster Han karen sier han ikke kan sende, og jeg skulle hatt delene... Hva gjør jeg? Er over 300 mil for meg å kjøre.
conan Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Hva er det snakk om da? Greit og skrive om det er en lampe el en halv bil
Sir Hofstad Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Er to stoler. Pokker blir så irritert på han som ikke kan sende eller være til hjelp, kjører snart nedover jeg....
Morty999 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 beste er vell å kjøre selv.. da ser du og hva du tar med deg også
Ron Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Om du bor i Trondheim er det nu bare 90 mil vær vei da,kjørte den biten tidligere i vinter for å hente deler. Fra Åre å hele veien te Stokholm e jo bare fullgass veier
Sir Hofstad Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Ok, kjører gjennom Sverige ja. Hmmm, kanskje kjøre da Men hadde vært greit om jeg hadde fått noen til å hente dem over til feks Østfold.
Ron Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Trondheim-Stjørdal-Østersund-Sundsvall-Stockholm Det er den beste ruta,går seriøst så det suse Har handla mye med svensker,vil anbefale dæ å kjøre å se ting med dine egne øyne.. Mye luringa på den sia ta grensa kan du si.
ROSENBORG Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Prøv og få selgeren til å sende setene med BUSSGODS til storlien for det er rimelig frakt og da sparer du tollpapirer som et spedisjonsfirma tar ca. 4-500 kr for. Hvis du må kjøre nedover så må du kjøre via storlien oh ta av i mørsil og kjøre nedover til ytterhøgdal og svenstadvik for da kommer du ut på E4 1mil nord for gavle og da er det strake veien nedover.(84.3 mil )
Sommerfelg Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 ROSENBORG, må være det mest geniale nicket her inne! sorry OT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå