Mr_///M Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... T.svl=Link
Espen M33 Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Vet ingenting om bilen, men den så iallefall veldig stilig ut. Estorilblå er jo også en meget sjelden farge på E39.
Mr_///M Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Vet ingenting om bilen, men den så iallefall veldig stilig ut.Estorilblå er jo også en meget sjelden farge på E39. likte fargen veldig godt:)
Puleberg Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 nei. men selv ville jeg heller kjøpt en som var gått lite. kansje en orginal en med godt utstyr. Husk at dette utseesnde kan kjøpes. Plutselig har du nesten samme bilen, bare med noen små forandringer som du egentlig liker bedre, til samme pris, og bil som har gått mye mindre =) bare ett tips. Alt for få som tenker sånn.
Mr_///M Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 nei. men selv ville jeg heller kjøpt en som var gått lite. kansje en orginal en med godt utstyr. Husk at dette utseesnde kan kjøpes. Plutselig har du nesten samme bilen, bare med noen små forandringer som du egentlig liker bedre, til samme pris, og bil som har gått mye mindre =)bare ett tips. Alt for få som tenker sånn. jeg syns også at den er gått mye... vet ikke helt. har også titta på den her http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... T.svl=Link er vel bare kjøpe komplett m5 fangere så har du samme utseende. men interiøret var mye bedre i den første sysns jeg. er vel lettere å vedlikeholde sort interiør. Fatter har en XC90 med lyst skinninteriør og må renses ganske ofte.
///Lasse.B Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 hadde gått for den svarte, litt bedre km stand, hvis du skal ha bilen en stund men den blå fargen var jo stilig da.....
bmw530d99 Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Ville gått for den blå... Mer utstyr og en bil som sansynligvis vil være lettere å selge om noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå