xnett Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Er det mange her i forumet som er i bodø området? Kunne jo kanskje være arti å vært samlet en gang iblant Selv bor jeg i Meløy kommune Frode_E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Japp,, æ bor i bodø! så vis vi får samle nokk folk så kan vel ett treff vær aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 vi får holde denne tråden varm da Bor på Ørnes jeg da... Hvilken bil har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Om vi heller hadde tatt det til sommeren hadde kansje flere hatt bilene sine ute å hatt på sommerhjulene å fangerne? Da kunne vi evt møttes ved city nord en kveld eller noe sånn? Blir vell ikke så mange men. Går jo noen tøffe bmw'er her i området så. Bla en M3 e30 (A) Skal også ha min bil klar til jeg får lappen igjen så til sommern er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 ja tenkte å på til sommern Har uansett ikke min klar før da så.. Men tenkte da var greit å starte opp en tråd nå så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Er selvfølgelig med jeg..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Værtfall 3 da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Bor midt mellom Bodø og Fauske her, så passer det er jeg med. Men vent til varmere tider iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Dan har du M3'n enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Dan har du M3'n enda? Ja, det har jeg. Hvis ingen har stjålet den fra vinterlagring så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 hehe, håper ikke det da Kan ta en liten photoshoot i sommer når e30'a mi kommer på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Den e go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 dødt her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Det er vår og bare veier. Folk er vel ute og kjører Gleder meg som en unge til jeg kan hente M3'n :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Gleda mæ til den dagen e36 min funger helt fint får håp det ikke blir så lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå