Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

blir man noen gang ferdig med bilen da? ;)

bor forresten på nedre hunstad, så jeg hører når dere prøver dere på dragrace på 4-felten midt på natta. ;)

Nei man blir vel aldri heelt ferdig.. Er heldigvis kommet litt over det med kappkjøring og hasard kjøring. Blitt roligere etter noen år bak rattet. Har vel begynt å se verdien på førerkortet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fort gjort å kjøre fra seg førerkortet..

men det er jaggu mange som prøver seg i krysset når man kommer inn på 4-felten. hver kveld rundt midnatt begynner det å brumme utafor her. ;)

var forresten ute og hærja litt med en 200sx i går, med rundtom 300hk, synes det flytta seg rimelig bra, så tvangsforing av M60'en må prioriteres. ;) kan jo ikke blir frakjørt av en sx! :shock:

hvor mye var det du regnet med å få ut av e30'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fort gjort å kjøre fra seg førerkortet..

men det er jaggu mange som prøver seg i krysset når man kommer inn på 4-felten. hver kveld rundt midnatt begynner det å brumme utafor her. ;)

var forresten ute og hærja litt med en 200sx i går, med rundtom 300hk, synes det flytta seg rimelig bra, så tvangsforing av M60'en må prioriteres. ;) kan jo ikke blir frakjørt av en sx! :shock:

hvor mye var det du regnet med å få ut av e30'n?

Har en del kompiser som er blitt fotgjengere. Kjipe greier..

Et drag ut av lyskrysset er vel bare sunt :D Men man må vite når man skal slippe gassen..

Var det s13 eller s14?

Har ikke helt bestemt meg for hvor mye jeg skal hente ut, men nok til å ligge breit på mo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en S13. men er ikke helt sikker på hvor mye guffe den lager. kjørte på 1,1 bar igår. det er en rød s13 med no svære skjørt og grå vinyl på siden. samt masse sponsorklister på døra. ikke så vanskelig å se.

en kompis av meg kjøpte akkurat en s14 som er benket til 300hk på hjula. gleder meg til å prøvekjøre denne. ;)

med min er det ikke noe skøy å slippe gassen, det er jo bare sluring og drit (Les: automatkasse) opp til 100. så moroa begynner jo ikke før etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en S13. men er ikke helt sikker på hvor mye guffe den lager. kjørte på 1,1 bar igår. det er en rød s13 med no svære skjørt og grå vinyl på siden. samt masse sponsorklister på døra. ikke så vanskelig å se.

en kompis av meg kjøpte akkurat en s14 som er benket til 300hk på hjula. gleder meg til å prøvekjøre denne. ;)

med min er det ikke noe skøy å slippe gassen, det er jo bare sluring og drit (Les: automatkasse) opp til 100. så moroa begynner jo ikke før etterpå. ;)

Har sett den s13 et par ganger i byen.. 300hk på hjula begynner å bli morsomt!

Har en kompis som har 540. Han sier den drar heele veien fra 100 til 200+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er kanjse ikke så masse å arangsjere, men er det noen her i tråden som kjenner hverandre utenom bimmers egentli?:P

Fort gjort å miste lappen på 4 felten kan æ skriv under på :/ hehe

Og jeg kan skrive under på at det er like lett å miste lappen på Mørkvedveien ved Bodin VGS..!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som bor på samme sted kan sikkert treffe hverandre når de vil. Prøver bare å få noen forslag her siden tråden etter hvert omhandler alt annet enn treff. Uansett må vi jo ha treff etter behov, om det så er månedlig eller halvårlig. Ingen hast. Jeg innretter meg etter flertallet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett uten for politihøyskola?:P

Der aspirantene leker seg.

lappløs nå deep dish?

Nei, det er ei stund siden, fikk lappen tilbake for ett år siden... Var på tur hjem, dette var 01.30 natt til fredag, og ante fred og ingen fare... Men trur du fan ikke de hadde laserkontroll midt på natten ved parkeringsplassen på Bodin.!!!! HALLAIS.!!??

84km/t i 50 sonen = 8mnd lapplaus og 11000,- fattigere.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Dan prøver å holde seg ontopic han, mens alle andre snakker sjit. "Nordlands ofisielle tulletråd" dette :P

Men enig med dere. Om det blir bra vær en sommer dag kan man jo bare si, "møtes på matisen kaia 1600 imårgen"

Å så står det noen bayer vogner dær;) Værre er det ikke. Hvist ikke jeg stiller med lodd og saft salg :lol:

Hmm, de e utspekulert de polis jäklärne! Stoppa mæ i 2tia på 4 felten med sivil audi'n. Som æ selvfølgeli skulle prøve å kjøre fra ut av lyskrysse på hundstad :( Så jo bare en sort audi med mørkeruter å dobbel eksos. (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...