Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Mener å ha sett en tråd her eller på BMWCCN om en som har Supersprint komplett anlegg på sin E30 M3 og var ikke helt fornøyd. Husker ikke hva han la i det. Men med de voksne dimensjonene på mellomrøret må det jo bråke litt :D Blir vel mellomrør med potte eller kun bakpotte tror jeg. Må ha noe som blir godkjent. Kjedelig å bruke masse penger og så må jeg plukke det av etter EU-kontroll :x

Stuff: Trodde du skulle si en liten 2.3 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var det jeg å tenkte ;) Men nok tull om motorn i m3'n.

Er veiene snø frie der nede nå? Her oppe er det full vår nå med bar asfalt åveralt nesten. Men snakka med familien igår da sa de at det snya litt på fauske :/ Å er ikke lenge til 1 mai å vår slipp får mc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiene er snøfrie ja, men det snør. Etter en periode med kaldt vær og snø, så lyste det opp fredag og lørdag med noe som lignet vår. Men nå er det samme surret igjen :(

Tror ikke du skal kjøre over Kråkmo på sommerdekk for å si det sånn.

Noe 1. Mai treff på Mo blir det hvertfall ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. var ikke mange bimmere å se rundt her.. så ett par e36'er men ikke noe spesielt.. :P

om dere som var her i byen så satt jeg på med en burgunder rød sierra med "ford Racing" i frontruta..

Har sett den sierraen ja..

Her er ikke mange pene bmw'er nei.. Håper det tar seg opp til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå var jeg hjemme i helga, så jeg har ihvertfall ikke sett noe.. ;)

men det er rett som du sier.. ikke spesiellt mye BMW å se i byen, bortsett fra noen E36 med store eksoser og små motorer.

men jeg fikk ihvertfall hentet sommerhjula når jeg var hjemme! :D så jeg satser på godvær fremmover!

72uipsyzmtyb7x2qo0qx.jpg

gy6y23d3hgevxnx1od1i.jpg

håper dog enda på at det nye senkesettet siger litt til fremme, men ble ihvertfall kvitt problemene med subbing. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...