Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Korrekt, JoCCe. Endelig fått hjem bilen ja, dog ikke uten dramatikk :? Tror du veien til garasjen var brøyta? Nei, ikke de siste 20 meterene. Det ble sent før jeg var hjemme for å si det sånn. Jævla bønder :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæhæhæhæ :D Men m3 leppa funka fint som plog så du fikk bilen hjem :D Står i fjøyro nå? Skulle hatt en bedre plass, gjem den bak diesel dyret ditt, my syke klå fingra folk i området som ikke klarer å la ting være ifred... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er litt gjemt bak de andre bilene, pluss at jeg har presenning over, så det hjelper litt iallfall :)

Stoppa litt på Shell på Fauske i natt, og skal si det ble liv i Volvo mafian :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, fornøyd?

Tja...kan vel ikke klage. Har kjørt helt feilfritt i 1 år nå :)

har du den raslelyden på tomgang som man ofte hører fra kompressorene?

har lenge vurtert et slikt kit fra ESS, så hadde jo vært greit med litt referanser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, fornøyd?

Tja...kan vel ikke klage. Har kjørt helt feilfritt i 1 år nå :)

har du den raslelyden på tomgang som man ofte hører fra kompressorene?

har lenge vurtert et slikt kit fra ESS, så hadde jo vært greit med litt referanser. ;)

Kanskje litt raslelyd, men ikke utprekende liksom. Hører den hvis man prøver. Også "plystrer" den jo litt :D

ESS sine kit er veldig bra, men koster jo deretter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, litt dyre, men tror de er verdt det. så det blir nok et slikt kit på meg når jeg er ferdig med girkasseprosjektet. ;)

det var jo synd jeg ikke hadde vinduene åpne når du kom forbi så jeg kunne hørt etter plystrelyden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, litt dyre, men tror de er verdt det. så det blir nok et slikt kit på meg når jeg er ferdig med girkasseprosjektet. ;)

det var jo synd jeg ikke hadde vinduene åpne når du kom forbi så jeg kunne hørt etter plystrelyden! :D

Another time....

Evnt kan du jo bare kjøpe min med ferdig kit på...Er til salgs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 4 felten er fin å kjøre på (A)

Men å få den stengt av for å kjøre på tviler jeg stert for, er trossalt norge. Har jo sett svensker som spærrer av veiene å kjører race på midt på natta, men dog ikke lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert noen før meg som har vert inne på tanken, men er det mulig å ha noen form for lovlig street race i bodø området?

KNA pleide jo å ha autoslalåm på togstasjonen...store asfalterte flater på innsiden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...