Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som ble ståanes i kø på lørdag?

En kompis kjørte litt utfør veien rett etter valle mot tverlandet,, rattlåsen gikk på i en sving :lol: gikk først i autovernet,, å så rett ut.. flaks før hannes del er at opel har ganske feite sidelister,, så det ble ikke noe merker etter han traff autovernet

Å så klart va politiet ikke langt unna

cjkdx14xp21lkzjc00uk.jpg

sbkzlyr2k9pl3bp2citm.jpg

htrhh100szo52msh2ap3.jpg

0hcz2bp1esuw8n9g7lov.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stuff04!! så bil din utfør SAS på lørdag,, bil va litt annonym til æ så det sto 540 bak på bil.. å råe kant felger :D

anonym er bra, da holder onkelP seg litt på avstand. ;)

det var du som sto og prata med en fyr i en Golf? syntes jeg kjente igjen felgene.

hva sa politiet da? "bot for å kjøre med rattlåsen på!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,, ja felgan min e lett å kjenn igjen :lol: æ satt i bil å trøkka på telefon når du kjørte avgår..

Grunn til at rattlåsen gikk va en litt idiotisk tabbe av sjoførn,,, han sku slå av og på tenninga på grunn av at motor fuska (Calibra turbo motor :lol: ) å så vridde han nøkkelen før langt så rattlåen gikk på..

Den politibil som kom va bare ei politi dame som va på vei hjem,, va faktisk ganske grei :shock: vi sa sannheta om rattlåsen hadde godt på i svingen,, å ho tok det bare med ett smil,, vi fikk bare beskje om å la min bil så med nødblinken på å hold oss rolig til Viking kom å dro bil opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alexander bygget opp motoren for 3.gang nå? Han var en del plaget vel?

Ja,, han har noe som ikke helt stemm med motorstyringa! han må få den mappa på nytt igjen... men det spinn nu godt unasett :lol: jævli artig å kjør fra en 911 med den bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelR begynner e30'n din å ta form? Har ikke internett lengre så klarer ikke holde meg oppdatert på prosjekt trådene ol,ser foresten utroli gromt ut med de hvite felgene på e36'n din :D Å når æ hør det e litt liv i bil verden i bodø gleda æ mæ litt til å flytt dit :D

Dan, m3'n din er observert av brodern på fauske ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å kjørte litt i går ja. Den går litt surt enda, men begynner å gå seg til. Går nesten normalt nå, så ble litt moro etter hvert :D

Var jo nesten ikke folk ute i går ettermiddag/kveld når jeg var ute, så trodde ingen skulle få det med seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...