Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Blir litt langt til Mo for de som kommer fra Bodø og omegn. Da er turistsenteret i Saltdal et godt alternativ. Bare fine veier :D :D

Hadde uansett vært artig å fått til et felles treff i regionen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bærre æ får lappen igjen fyk æ lætt opp til turistsentret va ikke d d sku stå på :D

Dan du er vell med i bmw ccn nord sant? Er treff på mo nå snart så jeg på hjemme sidene demmes :P

ÅÅ den e30'n med m-teck 1 har jeg sett på mange ganger :D Meget pen bil du har :D

Kan legge opp en liten smakebit av min, er enda ikke ferdig så, blir vell ikke det før til slutten av sommeren da m3 fangerne blir modda på :D

DSC00832.jpg

n5b8voz4ha2a7quae2a8.jpg

Kommer nok flere bilder neste uke etter den er lakka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan du er vell med i bmw ccn nord sant? Er treff på mo nå snart så jeg på hjemme sidene demmes :P

Ja, det er jeg. Stort 1. Mai treff på Mo. Da samles masse biler og motorsykler til treff, bl.a. diverse amcar klubber. BMW klubben har egen plass utenfor Mosenteret. To år siden jeg var på det treffet sist. Sen vår og dårlig vær gjorde at jeg droppet det i fjor. Er jo bare jeg fra Salten regionen som drar på BMWCCN treffene. Stusselig i lengden :(

Spørs om det blir noe i år. Snakket i går med han som satte bort bilen for meg, og det var 40 cm snø rundt garasjen enda. Kan freses bort, så skulle vel gå bra. Verre at det er utrygt over Saltfjellet med snø og isdekke. Siden det er stort sett bare minusgrader der døgnet rundt går det sakte med smeltingen :( Men jeg holder meg oppdatert på yr.no og vegvesenet.no, og så snart det er grønt lys over Saltfjellet henter jeg bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det blir noe i år. Snakket i går med han som satte bort bilen for meg, og det var 40 cm snø rundt garasjen enda. Kan freses bort, så skulle vel gå bra. Verre at det er utrygt over Saltfjellet med snø og isdekke. Siden det er stort sett bare minusgrader der døgnet rundt går det sakte med smeltingen :( Men jeg holder meg oppdatert på yr.no og vegvesenet.no, og så snart det er grønt lys over Saltfjellet henter jeg bilen :D

du kan jo bare kjøre kystriksveien. der er det bært hele veien. ;) tar litt lengre tid, men så får du jo sett så mye vakker natur! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ingen vits å ta noen sjanse med å kjøre m3'n hvis det ligger is i en sving da, litt surt det ;) Men må nå begynne å tine opp litt på saltfjellet også nå i go været :D

Holder på med bilen litt nå å da når jeg ikke holder på med andre prosjekter så. Hadde litt jobbing på den idag, monterte nytt panster, satte inn hele intr i bilen, bytta register å strammehjul, olje å filter, kjølevæske, så nå mangler den bare omega så går den pent ;) Slitt fordeler men fikk fiksa den å :D

Skal kjøre med de nederste tsw felgene ja ;) Vil ha litt dtm look på bilen, så blir matt svart, tona ruter langs hele siden, lav, m3 frontfanger, gule lykter osv.. dere skjønner ;)

Går foresten bilskade lakk og karosseri oppi bardufoss så derfår det blir litt lite tid, men prøver å klemme inn litt e30 når det passer seg :D

Meen, gidder ikke lage noe tråd om bilen så spørr bare hær, blir det stygt med alu vinge på denne? Ala den DTM bilen dan linka til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, blir vell lettere å se når den er lakka å felgene og fangeren er på åssen dette bli seende ut ;) Håper den blir som jeg får det inni hode mitt men, er jo 1 bil prosjektet mitt, e34'n var bare litt fangere som hang på å litt sjørt å sånn på så ;) Litt mere personlig denne :D

Har faktisk aldri prøvd bilen på mer enn 2 giret, å det var i 15km/t så har ikke anelse på kjøre egenskaper på den :/ Vet jeg har dårlige foringen på bak stellet, det er jo dumt når jeg liker litt hjulspinn i rundkjøringer (A)

Skulle vell hatt steinharde dempere å alu foringer da, samt ESAB eller Kempi spærre da :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kystriksveien? Med gode veier og 200 ferjer :lol: Som om jeg får sett så mye av naturen ;)

Liker planene dine, JoCCe. Dette blir særdeles gromt! Syns også du skal vente med vingen til du får på resten. Kan jo bli bra, men er litt individuelt til hver enkelt bil.

Er selv fristet til å handle vinge med carbon flapp :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg bor jo opprinnelig midt mellom Mo og Bodø. så jeg må ta en av fergene uansett hvor jeg skal. er nok litt omvei, men jeg har kjørt en par ganger for noen uker siden og da var det ihvertfall bært hele veien.

Du kjører bare fra Mo mot utskarpen, og tar til høyre når du treffer riksvei 17 på sjona. så er det bare å følge riksvei 17 hele veien til Bodø.

har du ei fergerute så korresponderer fergene så du når den neste ferga uten noe venting. er vel 1,5t fra mo til første ferga, 1t i ferge, 20 min til neste ferge, 10 min i ferge og 2,5t til Bodø (om du kjører etter fartsgrensa).

og med tanke på at du kjører M3 klarer du det på ca. halve tiden. ;)

men skal du tilbake med bilen da? skal du ikke ha den i Bodø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...