Gå til innhold

AE e46 lyser svakt i de to innerste ringene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Monterte AE på min e46 coupe i stad og de to ringene som er rundt langlysene lyser mye svakere enn de to ytterste(rundt nærlysene)..

Noen som har en forklaring på dette? Hadde forstått det om det var en ring som var kaputt, men det er to og de står på samme plass i begge lyktene og virker, men lyser svakt..

Skrevet

var i garasjen nå i sted og skrudde på parklyset mitt for å se bare og oppdaget at nå lyser de sterkt i 3 av ringene. Den rundt langlyset på passasjersiden lyser fotsatt svakt... :shock:

Kan dette være dårlig kontakt? Har en foreløpig provisorisk løsning mellom kontaktene i bilen og ledningene som går til ballastene... :roll:

Skrevet

har du prøvd å starte bilen? er noen kit som må "lade" seg opp.. dvs at de kommer sterkere når du har hatt på bilen litt.. Har du bare tenningen på, så vil ikke alle lyse like sterkt..

Skrevet

ja prøvde å starte bilen, men den gikk bare en liten stund på tomgang før jeg kutta da bilen står i garasjen... det var mens langlysringene lyste svakt og det så ikke ut som det ble noe bedre da, men jeg skal prøve igjen...

Skrevet

om jeg skrur på parklys før jeg starter bilen så kan det fort bli kluss med ringene virker det som.

men om jeg startet bilen først og så skrudde på parklys så lyste alle fire like fint 8)

takk for hjelpen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...