Johnny Bravo Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Ubrukt men åpnet H7 kit selges. Kjøpt hos Dybvik Trading. Bestilt med ekstra kraftig ballast (50W) til bruk i fjernlys. Fargeverdi 6000K. Har også 2 x wirefix om det er interresangt. Selges hbo 1500,- Unødvendige kommentarer og annen svada kan dere holde for dere selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 ser jo nå at jeg har lagt denne annonsen inn i feil forum, dere får flytte den over til annet selges dere som kan (moderatorer)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Er litt interisert i dette, men er dette et kit som jeg kan montere i mine orginale e36 lykter? har du bilde/link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Her er settet: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4647 Og her er de 50w ballastene som jeg bestilte med settet: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4692 Om du har h7 pærer i lyktene dine så kan du bruke dette settet.. Har bud på 1600,- nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 har h7 i lyktene ja, men velger å kjøpe fra usa, da får jeg det litt billigere, nå når din har begynt å stige blir det fort penger å spare ved å kjøpe fra usa. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 takk det er greit vettu. finner mye bra fra over dammen for de som tar seg bryet med det. har selv bestilt en del fra statene og det er veldig greit og billig.. det eneste som irriterer meg er tiden det tar å sende ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå