tigern1984 Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Finnes det en rem fremme på venstre side i motoren som er knytt opp mot servopumpen og motoren i seg selv? Får noe ulyder når jeg starter opp på kald motor, og dette forverres ved rattutslag. Gir en slags summende hvinelyd under kjøring, og lyden virker påvirket av turtallet på motoren. Når jeg sitter i coupèen så høres det ut som lyden kommer fra rett forran bena mine, og det er ikke lett å oppfatte lyden utenfra bilen. Noen som kan ha noen som helst ide om hva dette kan dreie seg om?
tigern1984 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Hvor peiler jeg servooljen da? eller sjekker nivået?
Ballder Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Når du står foran bilen og titter ned i motorrommet, så vil du se en beholder litt til høyre helt i fremkant motor. Den skal da se ut som NR1 på bildet her.
tigern1984 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Og nivået i beholderen bør være? Helt fullt eller? Kikket oppi i mørket da, så jeg såg ikke om det var en nivåstrek på beholderen.
Analex Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 nivåstrek på "nåla" som sitter fast i lokket du skrudde av. gomorn forresten
tigern1984 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Vel, olje kjøpt, og det var på høy tid å fylle, så vi får se om det tar knekken på ulydene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå