Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey skal kjøpe meg nye felger til min 325ix. så lure eg på om eg ska kjøpa meg 17 eller 16. har mest lyst på 17, men blir det for stort på bilen min? nokon som har våre borti dette? har tenkt å senka han 40mm framme og orginalt bak. dekkdim osv? :D

Takker For Svar :)

Mvh 325ix :)

Skrevet

Har hatt 17" på min IX uten senking..

en kammerat hadde en med 40-40 senking og det funka helt fint.

Du burde ikke senke mer enn 40, og det burde være likt foran og bak på en IX på grunn av ugjevn slitasje på drivverk..

Ellers passer det med 17" felger og 215/45/17 dekk

f.eks. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73853

Usikker på ET på de.. kan sjekke! på min med skjermbreddere så var de kant i kant på den..

Skrevet

Ok, men det blir ikkje så fint å ha 40 40 senking. da blir jo han nesten lågare bak en framme :( Viss eg skal senke min trur eg går for 40 framme og Orginalt bak :D Nokon som har andre tips? :):D Takker for svar :)

Skrevet

Jeg prøvde 40 40 senking på min med 15` det så dumt ut, den er mye høyere forran enn bak, Prøvde også med bare 40 senking forran, da får du "amazon stuk", lavere forran enn bak...........

Skrevet

ja, finare att han e litt lågare i froten eller bak. bror min ha 16" felger og 40 senk i fronten:) det e heilt passleg :) er det noko særleg skadeleg for driverk? Takker for svar :)

Skrevet

Jeg har 7,5x17 et 35 med 215/45-17, det er akkurat passe, bygger helt ut til skjermen.

Vet ikke hvor mye den er senket, da det er gjort av tidligere eier og ikke skrevet i vognkort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...