marararius Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Ja. Bilen min stopper på tomgang, når motoren er helt kald. Må sitte en stund å gi litt gass, før den kan gå greit på tomgang, og kjører jeg, og skal gire, detter den helt på turtallet med en gang, og noen ganger kan den stoppe helt. Noen som vet hva som er galt, eller om noe jeg kan prøve?
marararius Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Rart om det er det, siden det bare er når motoren er kald, og ellers så funker den normalt. Den blir varm etter å ha stått litt på tomgang, men det er nok termostaten. Skal bytte den i morgen.
Hyggmaister Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Ville nå sjekka innsuget jeg Sprekker i belgen fører til akkurat det der, den suger falsk luft, og dauer på tomgang om den får for mye av det. Det forklarer jo ikke hvorfor det er forskjell på varm og kald motor da men Verdt en titt!
marararius Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Det har jeg sjekket, og det var litt sprekker etter LMM'en, men har teipet noe sykt, så ville tro det var noe annet enn det. Shocken ? Om det skrives sånn
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 er vel ikke choke på innsprøyningsbiler!? men ta en titt på lmm... 318en min var også slik før... bytta lmm funka fett
marararius Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Stemmer kanskje det, ikke vet jeg Hehe... Kan ta å sjekke LMM jeg, men vet ikke helt hva jeg skal sjekke da.. Hehe
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 falsk luft i belgen, evt dritt på føleren
marararius Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Ja belgen har jeg sjekket, men får sjekke litt mer i morgen. Men syntes det er rart det bare er når den er kald, men ikke vet jeg..
///Mysild Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 lmm= luft menge(masse) måler kjøp alurør da
Hyggmaister Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Hehe..Men om selve lmm er røken, kan du vel bare finne det ut helt sikkert ved å bytte og se forskjell, eller ta en diagnose? En diagnosetest vil jo ofte evt avsløre hva som er galt også
marararius Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Hehe..Men om selve lmm er røken, kan du vel bare finne det ut helt sikkert ved å bytte og se forskjell, eller ta en diagnose? En diagnosetest vil jo ofte evt avsløre hva som er galt også Har ikke LMM i reserve, men kan høre med søskenbarnet mitt, som jobber på verksted på bilsalongen, om han kunne tatt en diagnose på den Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå