Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.

Bilen min stopper på tomgang, når motoren er helt kald. Må sitte en stund å gi litt gass, før den kan gå greit på tomgang, og kjører jeg, og skal gire, detter den helt på turtallet med en gang, og noen ganger kan den stoppe helt.

Noen som vet hva som er galt, eller om noe jeg kan prøve?

Skrevet

Rart om det er det, siden det bare er når motoren er kald, og ellers så funker den normalt. Den blir varm etter å ha stått litt på tomgang, men det er nok termostaten. Skal bytte den i morgen.

Skrevet

Ville nå sjekka innsuget jeg :wink: Sprekker i belgen fører til akkurat det der, den suger falsk luft, og dauer på tomgang om den får for mye av det. Det forklarer jo ikke hvorfor det er forskjell på varm og kald motor da men :P Verdt en titt!

Skrevet
Hehe..Men om selve lmm er røken, kan du vel bare finne det ut helt sikkert ved å bytte og se forskjell, eller ta en diagnose? En diagnosetest vil jo ofte evt avsløre hva som er galt også :)

Har ikke LMM i reserve, men kan høre med søskenbarnet mitt, som jobber på verksted på bilsalongen, om han kunne tatt en diagnose på den :) Takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...