Gå til innhold

1991 Bmw 520 TURBO 280hk+


BMW525ia
 Share

Anbefalte innlegg

91 BMW e34 520 24v

Selger godbilen grunnet nytt prosjekt.

km.på motor er 120.000 mens bil er gått 300.000

m50 motor m garret t68 turbo,

større dyser,portet topp,

48mm wastegate,2x popp off ventiler,

stort åpent luftfilter, turbo trykksmåler,

a-dekk har bremset samme motor med samme oppsett til 276.3 hk på 0.6bar!

sperre aksling samt komplett understell fra 525.

15" vinter felger med gode dekk og 8.5x17"framme å 10x17" borbet felger bak(sommer)

(sjelden i 17")

servo. el.speil. varme i seter. kjørecomputer, EL.TAKLUKE++

men er ferdig grunnet å klar til lakk.

Det som gjenstår for og få skilt på den, er et endeledd forran + trur at foringene bak er dårlig. Og evt få den godkjent med turbo.

Selges til HB over 35000,-

Laangt under selvkost!

Kan sende nye bilder med vinterfelger på mail.

hauverk@yahoo.no

p5ig3osucnn5mblqjnei.jpg

9kmuonhqq6aawzvq2xu6.jpg

j03t0z4yhkg6fa2hmrtc.jpg

o6z3ldqeabbm2knosstc.jpg

1toj6yywcof6e53pja80.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde a-dekk brukter 0.8-9bar da han bremser 270hk? noe som stemme litt bedre enn 0.6.

Men, det der må være røverkjøp. ferdig tilpasset turbogreier og dele bil! :wink:

stemmer det Azeton. 0,6 bar og 280hk++ nja litt skeptisk.

Kommer jo litt ann på hvordan oppsett han kjører med tenning og hvor store dyser.

Vi kjører nå 6 stykk 250cc dyser (i org. dysebru 3 bar bensintrykk)og 2 Tilleggsdyser på 440cc. Går fint opp til 1,2 bar i ladetrykk. Men kjører 0,9-1bar og det er ca 300hk i. Men 0,6 er desverre ikke 280 hk. Men detter er ikke et dumt kjøp.. noen lapper til i denne bilen så har det potensiale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

91 BMW e34 520 24v

Selger godbilen grunnet nytt prosjekt.

km.på motor er 120.000 mens bil er gått 300.000

m50 motor m garret t68 turbo,

større dyser,portet topp,

48mm wastegate,2x popp off ventiler,

stort åpent luftfilter, turbo trykksmåler,

a-dekk har bremset samme motor med samme oppsett til 276.3 hk på 0.6bar!

sperre aksling samt komplett understell fra 525.

15" vinter felger med gode dekk og 8.5x17"framme å 10x17" borbet felger bak(sommer)

(sjelden i 17")

servo. el.speil. varme i seter. kjørecomputer, EL.TAKLUKE++

men er ferdig grunnet å klar til lakk.

Det som gjenstår for og få skilt på den, er et endeledd forran + trur at foringene bak er dårlig. Og evt få den godkjent med turbo.

Selges til HB over 35000,-

Laangt under selvkost!

Kan sende nye bilder med vinterfelger på mail.

hauverk@yahoo.no

p5ig3osucnn5mblqjnei.jpg

9kmuonhqq6aawzvq2xu6.jpg

j03t0z4yhkg6fa2hmrtc.jpg

o6z3ldqeabbm2knosstc.jpg

1toj6yywcof6e53pja80.jpg

a-dekk har ikke bremset samme motor med samme oppsett til 276.3 hk på 0.6bar! :) Dette er feil info du legger ut om oss så dette må jeg rette på. Vi klarer ikke 276,3 hk ved 0,6 bar. Når vi benket våres første var trykket først på 0,7. Men ble skuffa på effekten så ble litt over 0,8 bar på slutten da fikk vi litt over 270hk husker ikke eksakt hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

91 BMW e34 520 24v

Selger godbilen grunnet nytt prosjekt.

km.på motor er 120.000 mens bil er gått 300.000

m50 motor m garret t68 turbo,

større dyser,portet topp,

48mm wastegate,2x popp off ventiler,

stort åpent luftfilter, turbo trykksmåler,

a-dekk har bremset samme motor med samme oppsett til 276.3 hk på 0.6bar!

sperre aksling samt komplett understell fra 525.

15" vinter felger med gode dekk og 8.5x17"framme å 10x17" borbet felger bak(sommer)

(sjelden i 17")

servo. el.speil. varme i seter. kjørecomputer, EL.TAKLUKE++

men er ferdig grunnet å klar til lakk.

Det som gjenstår for og få skilt på den, er et endeledd forran + trur at foringene bak er dårlig. Og evt få den godkjent med turbo.

Selges til HB over 35000,-

Laangt under selvkost!

Kan sende nye bilder med vinterfelger på mail.

hauverk@yahoo.no

p5ig3osucnn5mblqjnei.jpg

9kmuonhqq6aawzvq2xu6.jpg

j03t0z4yhkg6fa2hmrtc.jpg

o6z3ldqeabbm2knosstc.jpg

1toj6yywcof6e53pja80.jpg

a-dekk har ikke bremset samme motor med samme oppsett til 276.3 hk på 0.6bar! :) Dette er feil info du legger ut om oss så dette må jeg rette på. Vi klarer ikke 276,3 hk ved 0,6 bar. Når vi benket våres første var trykket først på 0,7. Men ble skuffa på effekten så ble litt over 0,8 bar på slutten da fikk vi litt over 270hk husker ikke eksakt hvor mye.

Oki, takker for info !

Fikk denne info`en av en kompis.

Skal rette på det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...