Gjest Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 noen som har noe å si om denne? er det et domt kjøp? har litt lyst på ett sånt leketøy:) http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Gjest Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 jo den var egentlig det da... må bare ha meg noe lekent.. noen som har noen forslag? helst e30 minimum 300hk:)
opt Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Vil ikke si den var så dyr så lenge delene er i god stand og det tror jeg nok de er. Dyre deler som er satt på. SS har litt peil på BMW også da. Skulle mene den går godt. Har du råd til ha en lekebil vil jeg tro denne er et godt valg.
Gjest Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 vil jo tro det kostet litt oxo den jobben... bilen er nesten ikke brukt etter ombyggingen. å det er helge vik som har overhalt motoren, så det er jo ikke akkurat hobby mekanikere såm har vert nedi bilen med skiftenøkkel og hammer:)
pIMp Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Det er dyrt å bygge sånn bil, og er motoren overhalt er ikke prisen så ille. Disse S motorene er sinnsvakt dyre å overhale. Tviler på at du klarer bygge en bil selv så voldsomt mye rimeligere.
JulianS Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Hvor mye må du gi for en sånn motor da? ca 30-40000... å si 20000 for en grei bil, bur å stoler å sånt ca 10-15000 Også kommer alt sånt småtteri som radiator, mellomaksel, bremsekraftforsterker ca 10-15000... Også overhaling av motor ca 10000? helge vik tar sikkert mer enn 10 lapper for sånt men vi så jo hvem som tømte girkassa si for olje utover halve banen på våler å inn i depot;) Men hvis du skal ha leketøy så kan du jo gå for den 325 mtech2 bilen som er godkjent med 850 motor å 400 hester;) det er mere verdt penga sine spør du meg, selv om begge to sikkert er like udugelige å kjøre:)
oddis Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Bare slitedelene som skal til for en overhaling av S38 motoren koster bortimot, og noen ganger over 20k. Og da har man ikke startet på arbeidspengene. Så kommer understell, coilovers, bremser, stoler, felger, karosseri og MASSE ekstra småting man må kjøpe for å få alt 100%. Man forstår egentlig ikke hvor dyrt det er før man har prøvd. Vet jeg selv hadde den "enkle" tankegangen om at jeg "bare trengte det og det". Slik er det dessverre ikke... S38 3,8 ER dyrt som fy. Koster bortimot 50k brukt hos koed for hele drivpakka. Nesten bedre å handle S54 og sette på datasprut, med de motorprisene. S- motor er sinnsvakt dyrt. Men også hinsides moro.
Ron Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Fikk LITT lyst på den der!! Har du vært å sett på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå