-Anders- Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Har tenkt på å bytte batteri i bmw`n iom at jeg har hatt litt problemer med det. Fungerer bra nå, men den har vært litt lei på kaldstarter osv tidligere. Dette batteriet har også stått i bilen en god del år antar jeg. Batteriet er på 45ah. -Er ikke det litt lite? Dynamoen min er på 80Amp. Så da blir spm: Hva slags batteri bør jeg kjøpe? Eneste som trekker litt strøm i bilen er stereo.
BreitBau Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Du skriver ikke hva slags motor du har.. Om det er 4'er eller 6'er.. Men 65 ah er vel passende uansett?
-Anders- Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Trodde folk skjønte at det var en E36 323 det var snakk om jeg. (signatur) Men ja. 65ah. Bør man handle seg vedlikeholdsfritt eller?
Al Bundy Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Dette ordner du helt fint hvis du enten spør de som selger batterier eller selv slår opp i katalogen til batterifabrikanten som du har tenkt å kjøpe. Der står det kjempe enkelt hvilke størrelse din bil skal ha.
-Anders- Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Jada jo, har forhørt meg hos div batteriutsalg, men ingen ser ut til å ha peiling. derfor rådfører jeg meg her. Jeg får oppgitt så mye som 4 forskjellige ah til bilen min. Alt avhengig av utstyr har jeg forstått det som. menneh. Hva bruker folk? Biltema`n, gelè, vedlikeholdsfritt, vanlig typer osv osv. Vil ha noe som er bra når jeg først skal ha nytt batteri.
Bjørn 320 Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Har faktisk høyrt mykje bra om biltema sine...skal visst vere billig og bra Når det gjeld størrelsen så kan du jo ta ein kikk her... http://www.varta-automotive.com/nor/ind ... cleNr.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå