Bushnell Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Har en e36 sedan som jeg trenger ny framfanger på etter et lite uhell, vurderer derfor å kjøpe m3 fanger når jeg først skal ha ny, så lure jeg på om denne passer rett på? http://www.styling-tech.no/FBM3-E36-MD.jpg orker ikke masse busemekk for å få på fangeren.. er det noen som vet om andre steder der selger styling også?
Loffen Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Kjøp en som ikke har støpt inn den nederste leppa. Sjekk salgs-delen av forumet for frontfangere +++
Dirty Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Passer rett på den ja. helt grei fanger, til En ok penge vil jeg tro siden den er glassfiber?
Hedfelt Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 På schmiedmann selger de orginal M fanger. Denne er i hvertfall lett å få på plass.
Bushnell Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... r=00049010 kanskje den der er litt bedre? den er i plast også, vet ikke hva som er best av glassfiber og plast jeg? er det noen som vet om andre sider som selger styling? helst norsk eller svensk..
beemerdude Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 den fra styling tech er i plast og gikk rett på dama sin e36 touring... kjempegrei og enkel og montere... hold deg laaaangt unna BS om du vil ha en fanger som er lett og montere og som du ikke vil bruke dagesvis på å tilpasse.. på den billige m3 fangeren t stylingtech så var det bare å hekte av gml fanger av skinna så hekte på den nye og rett på plass... kjempe enkelt og kjøper du med ein GT leppe eller karbon cat killer så får du ein rå front lykke til med valget av frontfanger... uansett.. kjøp ein av plast, for jeg har glassfiber på min is coupe nå fra BS (sto på når jeg kjøpte bilen) og den er nå sprukket 3 plasser og helt ræva passform, så den havner på dynga tvert snøen drar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå