Maloi Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Har en 325ix stående som blir selgt i deler nå. Bilen er plukket ganske i deler, men er bare å spørre etter deler så sier jeg om jeg har:) Det er en grå coupe.. skinntrekk i dørene som er blå dessverre, bunnmatte er blå..
haukland Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Heisann, har du låsen som låser bagasje luka?
Maloi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 har ei komplett bakluke ja, så regner med den står der:)
jornab Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Du orker ikke å pusse opp? Trenger noen deler til et lite prosjekt. Kan ringe deg. Har du samme tlf nr?
haukland Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 har ei komplett bakluke ja, så regner med den står der:) Trenger selve den delen som står i karosseriet, altså den delen du setter nøkkelen i, da trenger jeg selvfølgelig også en nøkkel med låsen
Maloi Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Haukland: skal se så fort jeg komme rmeg opp dit:) så blir vi vel enig;) ajsandberg: fronten er ganske så demontert, tenkte på? Har ikke noe bilder men kan ta.. men er ribba.. lykter, radiator, osv er tatt av.. frontplata også.. e30-2.7: har dessverre bare vanlige bakseter :S
Lynvinge Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Har du høyre framskjer? Rust og bulkfri. Og giver/følet til spylerveske og kjøleveske. Send gjerne pm
T Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 HAR VELL IKKE HØYRE DRIVAKSLING FREMME?(STIKKAKSLING)
Azeton Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Har du mattene som skal ligge under bagasjelokk og matte som sitter på "baksete ryggen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå