Gå til innhold

1992 320i Turbo


-AmunD-
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 320i turbo da jeg sjelden har tid til bilen.

Bilen er en 1992 modell som har gått 197000.

Turbo ble montert vinter 2006/2007.

Er ett A-dekk kitt, grenrøret er snudd så turboen står opp, ikke ned som grenrøret er laget for. Per dd. er motor orginal, kunn en multilayer stålpakning som ikke er helt tett, feil montering.

Pga orginal hjerne og orginal dyser så kutter bilen ved ca 5000rpm, for lite bensin. Større dyser, ARP bolter og MLS topp pakning kan følge med mot pristilegg. Kan også skaffe en ferdig mappa hjerne!

Bilen har fått ettermontert Komplett M3 "pakke" utvendig, M3 fanger, skjørt , diffusor, lister, speil. Er også en Bakrute senker.

Det er lite rust på bilen og kunn små kosmetiske feil.

Coilovers er montert FK highsport eller noe, helt rått stivt. Kan justere høyde og hardhet.

15" vinter felger med dårlige dekk.

strøkene 19" sommersfelger med bortimot nye dekk.

Noe deler følger med

-3" Lyddemper

-Shortshift

-255l bensinpumpe

-NY vannpumpe

Av utstyr kan det nevnes

- El vinduer

- El speil, M3

- Sports stoff interiør

w3um0qrkymsvkys7p3sw.jpg

7m5hvsupbiz8bcfamlif.jpg

tb4a0xw0oms40jb44eay.jpg

hi1w98l96j5o2gqjk2gz.jpg

yl7p3rgqj46kd1um5qoq.jpg

For mer info PM

Mail (imothepno@yahoo.no)

Mobil 920 99 756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med på kjøpet for dere også en slitt motor.. Da han har kjørt med orginal hjerne/dyser. som har levert aaalt for lite bensin. Når den kutter er det greit. men tenk dere hvor lite den får før den faktisk kutter :roll:

Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!

Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere!

Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor teit det måtte høres ut. så syns jeg det er viktig at folk får vite at bilen de ser på, kan ha eventuelle slitasjer i motor pga. dårlig levering av bensin. Det er nok lite heldig for deg. men veldig heldig for eventuell kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , selvsagt er det sånn potensiele kjøper får vite slikk info! Snakka med han som eide bilen før meg, han hadde kjørt 1000km , om så mye med bilen. og jeg har kjørt omkring 1500km kanskje!

Azeton : Du kunne sagt det på en informativ måte, ikke fått det til å høres ut som om motoren var på vei til og havarere!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...