Azeton Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 kossen justere man opp trykket? Større/mindre reimhjul løser ladetrykk saken. Les litt i 336mik sin prosjek tråd`?
Prodigt Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Noen som kan slenge inn et bilde av enn som har montert dump ventil på kompressor mata bmw motor? greit å se hvor den skal sitte liksom..
Riefarn Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Litt dårlig bilde tatt når jeg dreiv på med bilen for en stund siden. Dumpen sitter rett før innsuget, og er koblet til vakum.
Prodigt Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 har ikke et bilde når alt er ferdi kobla da? så ikke stort på det bilde
Prodigt Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Har fått høre nå at det ikke er bra i det hele tatt å ha dump ventil på kompressor. noen som har noe å legge til på d?
BmwKlovn Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Man har jo overtrykk og vakum på en kompressormotor også,så dump funker greit.
Riefarn Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Mener han som tidligere hadde kompressorkittet mitt her inne heter *linren*, og at han skal ha god peiling på dette, du kan jo prøve å sende han en PM...
Prodigt Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 hmmm. snakka me ESS nå. de anbefaler det ikke:/
Gjest Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 hvordan blir egentlig forholdet mellom ladetrykk og turtall med kompressor? si at man har en kompressor som gir f.eks 0,6 bar, har man da fullt ladetrykk allerede ved tomgang eller må man noe opp på turtall før man har maks trykk? Og en annen ting...hvordan vil en motor med kompressor fungere sammen med f.eks hvassere kammer?
S.Hafsmo Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 hvassere kammer er vel å anbefale. man ønsker jo mest mulig luft inni der. ladetrykket vil vel bli paralellt med turtall, da turtallet på kompressoren er direkte drevet av reim. som nevnt her styrer man trykket med størrelsen på reimhjulet som driver kompressoren. et mindre reimhjul gir større utveksling og høyere turtall på komp.
Prodigt Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 ::::.Du kan dessverre ikke montere dumpventil på en bil med luftmassemåler. Dette vil føre til at bilen stopper / jukser hver gang du slipper gassen.
Azeton Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 ::::.Du kan dessverre ikke montere dumpventil på en bil med luftmassemåler. Dette vil føre til at bilen stopper / jukser hver gang du slipper gassen. Re-sirkventil?
Prodigt Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 ::::.Du kan dessverre ikke montere dumpventil på en bil med luftmassemåler. Dette vil føre til at bilen stopper / jukser hver gang du slipper gassen. Re-sirkventil? Er vel ikke noen lyd ut av en re-sirkventil?
camxer Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Man trenger ikke lyd fra dumpventil når du har en kompressor som lager feeeeeeeet ulelyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå