Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mener han som tidligere hadde kompressorkittet mitt her inne heter *linren*, og at han skal ha god peiling på dette, du kan jo prøve å sende han en PM...

Skrevet

hvordan blir egentlig forholdet mellom ladetrykk og turtall med kompressor? si at man har en kompressor som gir f.eks 0,6 bar, har man da fullt ladetrykk allerede ved tomgang eller må man noe opp på turtall før man har maks trykk?

Og en annen ting...hvordan vil en motor med kompressor fungere sammen med f.eks hvassere kammer?

Skrevet

hvassere kammer er vel å anbefale. man ønsker jo mest mulig luft inni der. ladetrykket vil vel bli paralellt med turtall, da turtallet på kompressoren er direkte drevet av reim. som nevnt her styrer man trykket med størrelsen på reimhjulet som driver kompressoren. et mindre reimhjul gir større utveksling og høyere turtall på komp.

Skrevet

::::.Du kan dessverre ikke montere dumpventil på en bil med luftmassemåler. Dette vil føre til at bilen stopper / jukser hver gang du slipper gassen.

Skrevet
::::.Du kan dessverre ikke montere dumpventil på en bil med luftmassemåler. Dette vil føre til at bilen stopper / jukser hver gang du slipper gassen.

Re-sirkventil?

Skrevet
::::.Du kan dessverre ikke montere dumpventil på en bil med luftmassemåler. Dette vil føre til at bilen stopper / jukser hver gang du slipper gassen.

Re-sirkventil?

Er vel ikke noen lyd ut av en re-sirkventil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...