øystein andre Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 lurer på om det er noen her inne som har prøvd bare fjørsenkinga fra der? trodde det var k&w i går men det stemte jo ikke.. har fk senkesett på bilen min nå.. det er dempere å fjører.. men den er for høy i fronten, tenkte prøve med 60/40 senk med senkeskåler forran eller blir den upraktisk lav da tro? kommer til å se tøft ut i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 hadde vert fint med noen tilbakemeldinger på dette eventuelt.. jeg blir nesten irritert hver gang jeg ser på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 bilen min er senka bittelitt mere bak enn foran. men vurderer og sette på senkeskåler. men det haster ikke da jeg synes det ser helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 hmmm.. syns det ser rart ut når det er lavere bak enn fremme må nå være bein om ikke anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå