ReWrite- Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei, har sett på en E39 nå, og det største irritasjonsmomentet jeg fant med den var at knappene til temp-justeringen var knekte i midten.. Dette er slikt som irriterer vettet av meg, så lurer på om dette er mulig og bytte uten større kostnad? Edit: En annen ting, er det mulig og skru av hengefeste? Eller vil det se veldig dumt ut? Dette er ikke et "avtagbart" system.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Du kan kjøpe et brett med alle knappene på hos din BMW delesjappe. koster vel ca 300 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Men hvor vanskelig er det evt og bytte dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 jeg har byttet på min 1998 e39... var litt jobb, men mindre enn 1 time... Kjøpte delene på gsbildeler... tror d ble 270 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Takker Da får jeg bestille meg slike hvis bilen blir aktuell.. Hva med hengerfeste.. noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 jeg har byttet på min 1998 e39...var litt jobb, men mindre enn 1 time... Kjøpte delene på gsbildeler... tror d ble 270 kr Har samme problemet men vett ikkje heilt hvordan eg skal bytte den. har du ein sånn nesten DIY ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Han mener en beskrivelse av hvordan det gjøres. DIY = Do It Yourself = Gjør det selv (Ta en titt på menyen til venstre, så ser du det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå