Tweety bimma Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei,har en 86 320i som jeg har stående,ettersom jeg har en del så tenkte jeg at jeg skulle sjekke interessen. felgene er ikke på lenger. kjørte den fra 10 mil for 8 mnd siden men var et par lekasjer her og der så stoppa der å taua resten(vannslanger og en bensin slange) Bilen er gankse fin å se på men er no rust flekker noen steder.Skiltene er levert inn rett før jeg kjøpte den(8/9 mnd siden) Kom med bud/spm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 ingen som trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Har du fere bilder av den?? og hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Blir nok litt lang unna deg,Vestfold Men legger ut bilder alikevel,ikke best men noe vaffal . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Blir nok litt lang unna deg,Vestfold Men legger ut bilder alikevel,ikke best men noe vaffal . eide deg i toyotan din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 pris på hel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 pris på hel bil? 5000,- første man til mølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34_forever Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Kor henne i lande holde du til? Er det noke ekstrautstyr på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 som det står i tråden,vestfold Nei ikke som jeg kommer på,var servo på den men den er borte.takluke selvfølgelig men det har vel alle omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 hvor i vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 hvor i vestfold? Mellom horten og tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 det er vel ikke mulig å kjøre denne til kr sand? må ha den på henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 det er vel ikke mulig å kjøre denne til kr sand? må ha den på henger? Nei må nok ha den på henger.Står uten tannstang så blir muligens litt vinglete + de små lekasjene så ville tatt den på henger. Jeg rekker muligens å sette på ny men tør ikke garantere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Et par bilder av sånn bilen ser ut per dags dato. Glemte å lukke vinduet når ungane hadde en aldri så liten vann krig så derfor vått på dørtrekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 følger tannstanga med? setter du den eventuelt inn igjen før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg