Brustad Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Har i dag endelig funnet en E36 318is til en fornuftig pris! Kommer "hjem" i morgen!! Men det trengs diverse og er på jakt etter følgende: Sommerhjul 17" - 18" eller 19" Kunne i utgangspunktet tenkt meg Motorsport felgene i 17" eller noen med bra kant. Senkesett nytt/brukt?? Gjerne justerbart? Hvor får man dette billigst? M - sidelister Bakrute senker Kikket litt på www.koed.dk, og de har litt brukt. Bra erfaring med dem?
Impreza RX Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Grattis! Har akkurat fått meg en maken og begynt å sjoppe
Ad|oS Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Har disse 17" felgene til salgs. 8" brede, og det er 225/45 dekk på to av felgene, mens 235/40-dekkene som står på bakfelgene er så slitt at de må byttes Litt riper og litt kantkjørte, men ser ikke så aller verst ut på litt avstand hehe Ta kontakt på PM om du er interessert
Alpine White Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Har 18" M felger som kan leveres i uke 15/16 Bor i Trondheim se min salgsannonse: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=74908
xnett Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Vurderer å selge disse felgene om jeg får et bud som jeg blir fornøyd med... Eller noe annet spennende å bytte kanskje?? 8x17" usikker på ET
hanshers Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 r noe 17" orginale bmw alpina felger med forsterket kant som kan selgest til fornuftig pris.
ReiRud Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 har nye m-lister i kartongen de kom i, pakket opp for å se at det kom lister istedet for skjørt...blir sendt i retur hvis noen ikke kjøper de, har også motorsport emblem for å bytte det i listene hvis du er int. har også bruke senkefjærer til 4`er BMW, sender bilde av bilen de sto på hvis du er int. 8x17" felger med et15 som kommer til påske, vurderes solgt grunnet nytt felgvalg Send meg en pm hvis du er int
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå