Jørgen Lie Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1799665 Lurer på om noen kan ha litt info om denne bilen? kompis av meg som lurer på denne.. så hvis noen vet litt så motas det med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffen Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 virka noe stiv i prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 virka noe stiv i prisen... han har sagt seg villig til å gå ned litt i pris og å ta en e36 325i coupe i innbytte med lite mellomlegg.. så synes d er litt rart, siden han har cab, og er bygd kompressor på den.. derfor jeg legger ut denne for å se om noen vet om det er noe "muffens" med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Syns ikke den virka noe spesielt stiv i pris, er jo tross alt cab og di ligger jo ofte litt høyt, mulig den kan ha noe slitasje pga kompressoren, ikke vet jeg. Har dere vært å sett på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 trur jeg ville ha tatt en naf test før kjøp evt. virka som at noe var rart her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 virka noe stiv i prisen... Tjah.. cabriolet med kompressorkit til 50.000,-.. kan vel ikke være så helt ille.. trur jeg ville ha tatt en naf test før kjøp evt. virka som at noe var rart her;) Hva er det som virker rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 virka noe stiv i prisen... Tjah.. cabriolet med kompressorkit til 50.000,-.. kan vel ikke være så helt ille.. trur jeg ville ha tatt en naf test før kjøp evt. virka som at noe var rart her;) Hva er det som virker rart? Det som virker rart er at han er intr i å bytte cab`en med kompressorkit nesten likt med en E36 coupe som mangler frontfanger.. Skulle tro at cab`en ligger høyere i pris som nevnt her.. må være lov å være litt kritisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 virka noe stiv i prisen... Tjah.. cabriolet med kompressorkit til 50.000,-.. kan vel ikke være så helt ille.. trur jeg ville ha tatt en naf test før kjøp evt. virka som at noe var rart her;) Hva er det som virker rart? Det som virker rart er at han er intr i å bytte cab`en med kompressorkit nesten likt med en E36 coupe som mangler frontfanger.. Skulle tro at cab`en ligger høyere i pris som nevnt her.. må være lov å være litt kritisk. enig i det jeg syntes også det virka rart at han ville bytte nesten likt med en e36 coupe siden den har kompressor og at det er cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg