Gå til innhold

Noen som kjenner til denne bilen??


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

virka noe stiv i prisen...

han har sagt seg villig til å gå ned litt i pris og å ta en e36 325i coupe i innbytte med lite mellomlegg.. så synes d er litt rart, siden han har cab, og er bygd kompressor på den.. derfor jeg legger ut denne for å se om noen vet om det er noe "muffens" med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virka noe stiv i prisen...

Tjah.. cabriolet med kompressorkit til 50.000,-.. kan vel ikke være så helt ille..

trur jeg ville ha tatt en naf test før kjøp evt. virka som at noe var rart her;)

Hva er det som virker rart?

Det som virker rart er at han er intr i å bytte cab`en med kompressorkit nesten likt med en E36 coupe som mangler frontfanger.. Skulle tro at cab`en ligger høyere i pris som nevnt her.. må være lov å være litt kritisk.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virka noe stiv i prisen...

Tjah.. cabriolet med kompressorkit til 50.000,-.. kan vel ikke være så helt ille..

trur jeg ville ha tatt en naf test før kjøp evt. virka som at noe var rart her;)

Hva er det som virker rart?

Det som virker rart er at han er intr i å bytte cab`en med kompressorkit nesten likt med en E36 coupe som mangler frontfanger.. Skulle tro at cab`en ligger høyere i pris som nevnt her.. må være lov å være litt kritisk.:)

enig i det jeg syntes også det virka rart at han ville bytte nesten likt med en e36 coupe siden den har kompressor og at det er cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...