Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
virka noe stiv i prisen...

han har sagt seg villig til å gå ned litt i pris og å ta en e36 325i coupe i innbytte med lite mellomlegg.. så synes d er litt rart, siden han har cab, og er bygd kompressor på den.. derfor jeg legger ut denne for å se om noen vet om det er noe "muffens" med den

Skrevet

Syns ikke den virka noe spesielt stiv i pris, er jo tross alt cab og di ligger jo ofte litt høyt, mulig den kan ha noe slitasje pga kompressoren, ikke vet jeg. Har dere vært å sett på den?

Skrevet

Tjah.. cabriolet med kompressorkit til 50.000,-.. kan vel ikke være så helt ille..

trur jeg ville ha tatt en naf test før kjøp evt. virka som at noe var rart her;)

Hva er det som virker rart?

Skrevet

Tjah.. cabriolet med kompressorkit til 50.000,-.. kan vel ikke være så helt ille..

trur jeg ville ha tatt en naf test før kjøp evt. virka som at noe var rart her;)

Det som virker rart er at han er intr i å bytte cab`en med kompressorkit nesten likt med en E36 coupe som mangler frontfanger.. Skulle tro at cab`en ligger høyere i pris som nevnt her.. må være lov å være litt kritisk.:)

Skrevet

Det som virker rart er at han er intr i å bytte cab`en med kompressorkit nesten likt med en E36 coupe som mangler frontfanger.. Skulle tro at cab`en ligger høyere i pris som nevnt her.. må være lov å være litt kritisk.:)

enig i det jeg syntes også det virka rart at han ville bytte nesten likt med en e36 coupe siden den har kompressor og at det er cab

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...