325i! Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 jeg finner ikke noe av ledninger til cd spillern i bilen min,vet ikke om det har vært cd spiller i den før.noen som vet om de bruker og ligge noe spesiell plass eller hvordan ledningene/stikkerene ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Hmm, hvet ikke på e30 men på e36 kommer de opp på siden av varmeapperatet. De ser jo ut som gule, røde, blåe, svarte +++ ledninger. hehe!!! Hvis du har iso koblinger ser koblingene noe alle slike ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hmm, hvet ikke på e30 men på e36 kommer de opp på siden av varmeapperatet. De ser jo ut som gule, røde, blåe, svarte +++ ledninger. hehe!!! Hvis du har iso koblinger ser koblingene noe alle slike ut: Jeg vet hvordan iso kontaker og slikt ser ut.men ser ikke ut som det har vært i bilen. noen som har e30 som vet hvor ledningene kommer fra så det er mulig og spore det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 stjeler tråden din litt, trenger også kontakt, men jeg vet hvor mine kåmmer fra, jeg bare mangler kontakten som skal i spilleren (pioneer spiller). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Kan være en løs rød og svart ledning. Har det stått i orgspiller bruker d som regel å være en org.kontakt der, disse finnes det adaptre til for å bytte til andre spillere. skal du legge opppå nytt til spiller trenger du jo kun pluss og minus i grunnen.. ta å måle deg frem fra f.eks tenningslås me plusstrøm. slik at du har strøm kun ved tenninga på. ( kan jo klart dra rett fra batteri) så tar du en jordningsledning å fester f.eks i karosseriet en plass. da kan du koble disse bak på den første delen av iso-kontakten. som regel vil gul og rød ledning på iso ha strøm for at spiller funker. (merket Battery og ACC) Evt radioantenne å så klart høytalerledninger Skal du ha forsterker kan du koble remoten inn på plusskabelen slik at den slår seg av og på når du slår på/av cd-spillern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Kan være en løs rød og svart ledning. Har det stått i orgspiller bruker d som regel å være en org.kontakt der, disse finnes det adaptre til for å bytte til andre spillere. skal du legge opppå nytt til spiller trenger du jo kun pluss og minus i grunnen.. ta å måle deg frem fra f.eks tenningslås me plusstrøm. slik at du har strøm kun ved tenninga på. ( kan jo klart dra rett fra batteri) så tar du en jordningsledning å fester f.eks i karosseriet en plass. da kan du koble disse bak på den første delen av iso-kontakten. som regel vil gul og rød ledning på iso ha strøm for at spiller funker. (merket Battery og ACC) Evt radioantenne å så klart høytalerledninger Skal du ha forsterker kan du koble remoten inn på plusskabelen slik at den slår seg av og på når du slår på/av cd-spillern:) takk skal du ha,tror det er fjernet jeg..tenkte på og legge opp på nytt selv for det er jo enkelt:) like så greit og lage det til skikkelig når man først driver og kobler opp spiller og frontsett og baksett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Kan være en løs rød og svart ledning. Har det stått i orgspiller bruker d som regel å være en org.kontakt der, disse finnes det adaptre til for å bytte til andre spillere. skal du legge opppå nytt til spiller trenger du jo kun pluss og minus i grunnen.. ta å måle deg frem fra f.eks tenningslås me plusstrøm. slik at du har strøm kun ved tenninga på. ( kan jo klart dra rett fra batteri) så tar du en jordningsledning å fester f.eks i karosseriet en plass. da kan du koble disse bak på den første delen av iso-kontakten. som regel vil gul og rød ledning på iso ha strøm for at spiller funker. (merket Battery og ACC) Evt radioantenne å så klart høytalerledninger Skal du ha forsterker kan du koble remoten inn på plusskabelen slik at den slår seg av og på når du slår på/av cd-spillern:) takk skal du ha,tror det er fjernet jeg..tenkte på og legge opp på nytt selv for det er jo enkelt:) like så greit og lage det til skikkelig når man først driver og kobler opp spiller og frontsett og baksett:) Helt sikkert. Legger du opp slik du vil ha det med rette farger å legger opp alt bra med en gang. lykke til da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå