steffen- Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et anlegg. spiller: den nye deh-7000ub vis jeg ikke husker feil. den som koster 3k hos bilradiospes. hertz frontsett ( det orange på install bay ) 5,25" de høytalerene jeg har foran skal jeg sette bak, slik at jeg får litt lyd baki. bass elementet blir en av disse? - XXL JBL det som var på tilbud til 2000kr eller det JBL elemntet med som det står 1600w i midten på.. skal bruke en av disse. vet ikke hvilken. av forsterkere har jeg en 2 kanalr som ikke har fungert i det siste og en 4 kanal, den fire kanalr skal jeg bruke på høytalerne. men det som er spørsmålet er om jeg kan bruke denne: http://cgi.ebay.com/PIONEER-GM-7300M-80 ... .c57.l1287 til og dra et av elementene mine riktig? takk for alle innlegg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 ingen som vet noe om denne monoblokken? om den vil dra en av mine elementer bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå