Bmwe39jente Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Guttungen på 2 år fikk Tøff bmw jakke av sin bestefar til hans første jul.. Han hadde letet etter sånn jakke i 1 år, da han endelig fant på Dyrskun i telemark ... Men jeg finner INGEN steder på nettet!!! Noen som vet om noen nettsider hvor jeg kan bestille?? no all av denne typen, ikke no jalla greier
Bmwe39jente Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Sånn har jeg og lett etter:) æsj nå trodde jeg du hadde skrevet hvor jeg fikk tak i sånn tydeligvis ikke så lett! ... svarte begynner å bli liten denna
StianA Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Sånn har jeg og lett etter:) æsj nå trodde jeg du hadde skrevet hvor jeg fikk tak i sånn tydeligvis ikke så lett! ... svarte begynner å bli liten denna trur de har det på ebay.com eller ebay.de kan også hende de har på qxl.no
Bmwe39jente Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Sånn har jeg og lett etter:) æsj nå trodde jeg du hadde skrevet hvor jeg fikk tak i sånn tydeligvis ikke så lett! ... svarte begynner å bli liten denna trur de har det på ebay.com eller ebay.de kan også hende de har på qxl.no hmmm får sjekke der igjen thanks
Glenno Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Sjekk Gsbildeler eller ring å hør om de kan eventuelt skaffe . Vet ikke hvor små størrelser de har til barn.
Gunnar Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 BMW-klær er jo originalvare fra BMW, så det kan alle BMW-forhandlere og f.eks. KOED/GSbildeler også skaffe. Men det originale koster en del. Ellers finnes slike typer klær på alt av sydensteder (Hellas, Spania, etc.) og slike markeder som er rundt i landet.
fre Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 http://www.bmw-online.com/BMWRA_product ... 0&r1=&ref= OBS! Noe er kun for det amerikanske markedet.
Bmwe39jente Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 BMW-klær er jo originalvare fra BMW, så det kan alle BMW-forhandlere og f.eks. KOED/GSbildeler også skaffe. Men det originale koster en del.Ellers finnes slike typer klær på alt av sydensteder (Hellas, Spania, etc.) og slike markeder som er rundt i landet. aaaah gjør det! skal til syden i mai så får håpe jeg finner da
Hyggmaister Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Norske bilfestivaler og "pakkis-boder" også. Florerte for eks på gatebil. Edit: Til barn florerte det vel foresten ikke nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå