Gå til innhold

Åssen lakk skal jeg ha på bilen min?  

54 stemmer

1. 1. Åssen lakk skal jeg ha på bilen min?

• orginal lakk (mauritiuz)
      46
    • orginal lakk med en eller annen effekt? eks?
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørr tippe på at dette stammer ifra st-import :)

Du blir vell den første med dette kittet montert på bil, blir spennende å se!

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jepp. det er fra ST-import : ) tror nok ikke jeg blir den første. blir nok han selv først. han driver på nå, min vil ikke stå ferdig før om 1 måned ca. mens lakkeringa vil skje andre uka i april håper jeg på, mangler bare en bakrutesenker nå så ;) vurderer og vente til snøen er borte men klarer ikke nesten. kommer til og lakke den uansett, vis det er snø så blir den plassert rett i garasjen : )

det med sideksjørtet, ja prøvde begge sider. men kommer til og se mere på det når været blir bedre : )

Skrevet

Dette blir bra steffen! tror nok at de sideskjørta skal passe. Nevnte det for leverandøren min i dag, å han veddet huset sitt på at de passet 100% :lol:

Skrevet

prøvde på litt deler i dag. : P

fronten. hehe. må kjøpe mange sånne propper til og feste fangern foran og bak med. men et problem var sideskjørtene. de er 1cm for lange. så lurer på om disse egentlig er til sedan. så får se hva som skjer fremover angående de...

711xgpjy9f4bbis6sqzj.jpg

vet jeg mangler et blinklys, men det kommer ;)

Skrevet

Hei igjen

De skal passe både til cab og coupe. Eventuelt kan du gjøre som Mysild sier. Ellers kan jeg tilby deg pengene tilbake for skjørta om du ikke er fornøyd. Betaler selvfølgelig frakten din også.

Har ikke fått noe skikklig svar fra leverandøren min ennå, og jeg er tom for skjørt så jeg kan ikke teste selv heller. Skal ringe han i morgen å høre om han har erfaringer med det problemet.

Mvh Stig

St-Import

Skrevet

Litt irriterende om de er for lange. En grunn til at jeg handler de skjørta der er fordi de skulle passe helt nøyaktig... men vi får se.. skal ta det opp med leverandør!

Skrevet

jeg har ORGINALE M3 sedanskjørter på min coupe!! de passer perfekt! har også hatt det på en compact, og de passet PERFEKT...

disse står det bmw inni og alt slikt, men nummer +++ så da er det mye ulumskheter ute å går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...