Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var et nytt prosjekt innhentet :wink:

Bilen som er en 90-mod 318is viste seg å vere så å si rustfri og det var nok det som var hovedgrunnen til at bilen ble kjøpt inn. Da vi så bilen på bildene vart vi lettere bekymret."så for jæv.... ut", men vi bestemte os for a dra får å se på den. Vi brukte noen min på å gå over bilen men når vi ikke fann rust på noen av de vanlige plassen bestemti vi oss får å betale bilen, og komme oss der i fra før selgeren ombestemte seg :D

Når vi kom hjem på verkstedet og fikk bilen på bukk viste det seg at det ikke var bettan med rust under :D kunn overflate rust i hjulbuene/overgang til bakplate.

Utstyr på bilen:

*org is

*soltak

*el speil

*servo

*lille computer

*sport seter

*varme i setene

*Org Shadowline

*Farge lazurblau met

Bilde fra salgs annonsen

t5bq26tupcwqgkrbnsot.jpg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:( Ble ikke mye jobbing på is`n i går da jeg fikk havari på 325`n.

Fikke en jæv.... tikke/banke lyd i toppen. Høres ut som en ventil som er brent/bøyd eller noe. kom helt plutselig etter at jeg hadde skiftet dysegaleri/innsug. drev og luftet kjølesystemet så motoren hadde sikkert gått ca 4-5 min, så var det omtrent som noen slo på en bryter og der var denn. Hadde av topp dekselet men kunne ikke se noe spess :( Så det blir vel topp skifte i kveld tenker jeg :cry:

Skrevet

Vet ikke Helt planer ennu, men tror bilen skal bli tilnermet orginal.

Skal på med noen 9*16 Borbet,av med sotingen på bakruten(ser ikke en dritt )nye foringer(poly),lister(mangler en),bytte ratt,renses inni og utvendig, rette en liten bulk i bakkant av dør og lakke panser.Kanskje komplet M-tech 2 om vi kommer over noe :) Får se om det blir noe oppgradering av motor senere. Hadde vert greit med en M3 eller en 320 is motor i den 8) 320is motoren er sikkert vanskelig å få tak i, men vi får se :)

Skrevet
Har sett et par is motorer på ebay, men de har ligget i samme prisniva som M3.

2.5 evo hadde jo vært kult da ;)

Ka prisklasse lå de i da?

Skrevet

Er motoren dårlig siden du har planer om å skifte? Har du kjørt bilen? De går ganske bra faktisk når du lærer deg å kjøre den.

Skrevet

Nei da, går faktisk veldig bra og motoren funkker greit. Var nytt register på den for ca 10000km siden.Men hadde vert greit med en grommere motor og :D

Skrevet

Da var jobbinga i gang med retting og pussing :)

3ex7t9ztqrnk0ozupj00.jpg

Hadde og en tur i delegarasjen og fant noen småtteri som grått og svart baksete med nakkestøtter samt svarte dørtrek, er litt finere med svart en lyse blått. Skal bli bra med en vask og rens :)

izvu3ulo9zbj9nvn9lhn.jpg

6gidbkjvwqjc632oalus.jpg

Måtte og prøve sommer felgen. ble jo en helt annen bil jo :D

nypq6isplbu090tv82pa.jpg

jpe29arvt0bf89qyss6i.jpg

rj256l6sdl5131d05ow2.jpg

Bygger litt ut :wink:

sw0hjnst4tvwnmf98qik.jpg

szhgltkoalpu3mt48n7u.jpg

Tror dette skal bli bra til slutt 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...