Mr-x Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Har du fått fyr på handle vogna di du da?
Mr-x Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 De to jeg mangler her har jeg i den andre,blir bra den og når jeg får nye toppen i morgen(gromm topp )
Mr-x Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Da var innteriøret renset og sett til tørk/lufting Før Etter I kveld blir det demontering av det gammle innteriøret og siste resten av pussing før lakkering i morgen
Springsteen Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 interiøret ble bra ser det ut til på førbildene ser det jo ut som om noen har hatt med seg hele fjøsen inn i bilen
Mr-x Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 interiøret ble bra ser det ut til på førbildene ser det jo ut som om noen har hatt med seg hele fjøsen inn i bilen Du er veldig nær sannheten Det har ligget tørt og godt på delelageret i en gammal fjøs i 3-4 år Kjekt å ta vare på forskjellige ting, vet jo aldig når man får bruk får noe orginal innteriøret er lyseblått så det blir byttet til sort/gått med sorte dør trekk Litt bedre det
knut_olestad Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Går jo radigt det her Blir artig å se resultatet Her liker vi å bruke smileys
Mr-x Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Går jo radigt det her Blir artig å se resultatet Her liker vi å bruke smileys Klart vi bruker smileys så lenge ting går greit blir vel litt andre typer når vi kommer til ting som ikke gar like greit, slik som 325`n
Eksos Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Hva brukte du for å rense interiøret? Sliter litt med å få mitt strøkent nemlig..
Mr-x Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Hva brukte du for å rense interiøret? Sliter litt med å få mitt strøkent nemlig.. Brukte innteriør rensemaskinen vi har på verkstede med et kjemikalie som jeg ikke husker navnet på nu.Kan sjekke det litt senere.
Mr-x Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Da kom første setback`t Lakken kom ikke i dag,så da blir det ikke lakking i helga.Men det var vel forgodt til å vere sant at ting skulle gå smertefritt.Blir vel bytting av foringer i stedet. Men alt må gjøres likavel
Mr-x Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Da var jeg hjeme fra jobb og begynt på bilen att.Er blit noen forandringer i planene, men til det bedre tror jeg. Har gått til innkjøp av m-tech 2 styling men mangler hekk skjørter og vingen så om noen har er jeg innterisert. Ligger oxo i forhandlinger om et bolton turbokitt som jeg tror kan bli bra minuset er at dett ikke blit lakering før stylinga er på plass,men den som venter på noe godt.......... Ps. Noen som har en formening om hvor mye hk jeg kan få ut med dette settet? Grenrör, svartstål Turbo t04e hybrid 3" downpipe Stor kina ic tryckrør 38mm tial wg kopi Tial dumpventil kopi 3mm mls toppackning(før kompsenk) +nye dyser. tenkte på M3 dyser eller noe i den dur
JulianS Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Du drar lett ut 200 hester på original motor uten kompsenk men du klarer vel sikkert 250-260:) Blir bra med enda en iS mtech2;)
Mr-x Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Ble ikke noe av settet på bilde , men har fått tilbud fra A-Dekk på komplett nesten bolton med tilleggssprut så jeg sitter litt i tenkeboksen
JulianS Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Ikke kjøp det grenrøret hvertfall! Hvis du setter det sånn at flensen kommer oppover så vil turboen butte i toppdekselet og hvis du setter den nedover så butter den i motorfestet. Å det som jeg fikk passa ikke bolthullene inn på toppen heller! Du kan kjøpe til m50 motor og fjerne to rør og sveise igjen der det blir åpent. da kan du få turboen lenger fram:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå