kimbeer Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 hei sliter med å finne/få tak i disse felgene eller hvertfall 1stk noen som vet om en plass jeg kan få tak i 1 stk sånn felg i 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Dette er M5 felger og ble vel levert på noen 850 /540? også. Du finner dem på Ebay i Tyskland. Er flere tilsalgs der nå. GS bildeler har vel nye men det koster endel for alle delene. (jeg har 11 stk men ingen tilsalgs ) Vær obs på at det er litt forskjellig bredde på dem 8 og 9" og noe forskjellig innpress. Dette er veldig lette og sterke felger som mange jakter på nå ser det ut til så ta godt vare på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 jeg skjønner fint lite av disse tyske sidene så litt hjelp hadde vært kjempeflott =) Du skulle hatt en til salgs når du har 11 stk ;P hehe neida men jeg får prøve der vel ellers blir det sverige men kun funnet sett på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ser det bare er komplette sett til salgs på Ebay.de i dag. De du har heter M system II (kalles ofte Throwing star på engelsk og Hackmesser på tysk) http://search.ebay.de/search/search.dll ... age=search Dette er linken til de som er på Ebay.de i dag. Sjekk med de som hogger en M5 en gang i blandt. De har ofte en slik felg som reservehjul . Felgen er lik på M system I og II. Er bare dekselet som er forskjellig. Det pleier å dukke opp enkeltfelger på Ebay.de en gang i blandt men frakt kan bli dyrt. Så på Autopwer.se at det lå noen komplette sett med dekk for ca 3000 svenske ved juletider også. Følger du med litt så finner du et eks billig. Jeg skal ha mine fordi jeg trenger 1 sett til hverdagskjøring + 1 sett til bane + reservehjul osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 tar opp denne igjen jeg. Heter de det samme om de ikke er 2 delte? altså uten "kåper"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 tar opp denne igjen jeg. Heter de det samme om de ikke er 2 delte? altså uten "kåper"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Det finnes noen kopier som er levert både i 16 og 17" men det er noe helt annen kvalitet og vekt enn de originale M5 utgavene. Har forresten en ekstra felg uten deksler til overs nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 mekka meg en ok deal så får nok 4 stk for en grei penge med kåper ;D De gamle var no drittkopi laget i 1 del og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå