Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er Compomotive motorsport felger som er bestilt på mål, både bredde, innpress og boltsirkel.(det er 2 mnd ventetid på sånne felger!)

Felgene er bestilt i hvit farge fra fabrikk og disse felgene skal tåle utrolig mye juling, da de er bygd for rally/racing!! Må ikke forveksles med billige kopifelger!

Felgene har ET41 og er i 7x17" Foran og 8x17" bak,sitter Kumho Ku31 dekk på i dim 225/45-17 foran og 235/40-17 bak. Dette er kun brukt ca. 2mnd så er som NYTT, ingen skader eller dekkslitasje da dette kun er benyttet til gatebruk. Passer til E36/E46/E87 og E90/91/92.

Vurderes solgt for x,-kr

o5yjsu3k3cnlrw5aeckn.jpg

3a74krix65mr6hbkk7yj.jpg

Skrevet
hvorfor selges dem? :)

Usikker på om jeg skal ha noe annet :? Så skrev derfor vurderes :wink:

Har 3 sett med hvite felger, så kunne vel tenkt meg litt forandring...

Skrevet

Slike jeg er på jakt etter. hvordan funker de på din e36 ? subbing osv? et 41 er vel ikke det beste til e36 ? men tanke på subbing osv

Skrevet
Slike jeg er på jakt etter. hvordan funker de på din e36 ? subbing osv? et 41 er vel ikke det beste til e36 ? men tanke på subbing osv

Null problem med subbing og jeg kjører med 60/40 senk, disse felgene ble bestilt på mål til E36. ET41 skal være rimelig optimalt, det er samme ET som E36 M3 kom levert med fra fabrikk. Å skjermene er jo like på M3 og på andre E36! De fleste "vanlige" E36 kom med ET40 fra fabrikk.

Samtidig så tillater disse felgene STORE bremser :wink:

Skrevet
hallo

er innteresert i felgene.

lurte på om u har noen flere bilder av felgene på bil ??

mvh mats erik

Har bare dette bildet og det øverst i tråden, de satt så kort tid på så rakk aldri å fått tatt noen gode bilder med de på desverre.

za54pnvjgkgl193476fw.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...