///Mysild Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 ja, men de to andre har ombygde biler haha... rofl!
Puleberg Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 hvor mange cab kommer det? Du som er Kenneth? Kameraten til Kjell Ivar ? stemmer, var jeg som hadde den 523'n for litt siden.
Ørjan_S Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Kommer dersom jeg ikke må jobbe eller noe annet dukker opp.... Har noe diagnoseutstyr jeg skulle ha testet på eldre bmw'er dersom det er noen som vil være prøvekanin
Mauro Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 hvor mange cab kommer det? Du som er Kenneth? Kameraten til Kjell Ivar ? stemmer, var jeg som hadde den 523'n for litt siden. Jepp. Det var forøvrig en flott bil! Satt jo på med deg til Rosseland fra Eivind ei gang...
Puleberg Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 ja husker det. Ja det var den deiligste bilen jeg noen gang har kjøpt, men måtte ha stasjonsvogn, siden jeg fikk meg hund. Men nå måtte den avlives, så nå bli det en sommerbil
kazynor Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Kommer dersom jeg ikke må jobbe eller noe annet dukker opp.... Har noe diagnoseutstyr jeg skulle ha testet på eldre bmw'er dersom det er noen som vil være prøvekanin hehe hva mener du med "eldre" bmw'er?
Hyggmaister Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 ja, men de to andre har ombygde biler haha... rofl! Vet det da...
Ørjan_S Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 hehe hva mener du med "eldre" bmw'er? Da tenker jeg på E36/34 - generellt de med 20-pins kontakt i motorrommet. Ikke bli fornærma nå, eldre er ikke det samme som gammel
Puleberg Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 jeg har en e36 med lysende lampe til airbag. Er dette noe som man kan se årsak til på diagnosetest?
Ørjan_S Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 jeg har en e36 med lysende lampe til airbag. Er dette noe som man kan se årsak til på diagnosetest? Jepp, det er det verkstedet gjør som første trinn under feilsøking
kazynor Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 hehe du skal få lov til å leke doktor på min bil bare hust taushetsplikten... kanskje vi finner ut hvorfor alt av elektronik på den gikk amokk her om dagen hehe
marararius Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Og kanskje vi kan prøve litt på min også! Airbag lampen lyser her å.. Hehe
Ørjan_S Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Da foreslår jeg at kazynor og marararius parkerer et stykke unna resten i tilfelle dette er smittsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå