Spinx Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Jaja mysild nå begynner vi og nærme oss 1 av de 3 jeg skulle ta med har smelt bimmeren sin:( men holder på og fikse den så han kommer kanskje,men hvis ikke får jeg kansje med en 540 Touring
///Mysild Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 ikke dumt hehe... alex88 tar mest sannsymlig med seg 4 til også
marararius Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Hva er det som mangler da? Bare lakk eller? Ja egentlig. Skal jo ha nye felger, og fjærer og dempere etterhvert å, men det er jo ikke det farligste. Tenker mer på lakk. Sliter med å finne lakkerer :\
Rabies Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Sliter med å finne en som gjør en god jobb for en ok pris eller bare sliter generelt sett? Har ikke du ganske greie felger da?
marararius Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Sliter med å finne en som gjør en god jobb for en ok pris eller bare sliter generelt sett?Har ikke du ganske greie felger da? Sliter med å finne en som gjør en bra jobb, for en grei pris ja.. Hehe. Felgene jeg har er helt greie. Men de er litt kantkjørte. Også er de 17". Jeg vil ha 18", med litt kant på bak
marararius Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Har ikke bestemt meg for noen felger ennå. Hehe
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Blir nok ikke ferdig jeg heller i tide. Ting tar lengre tid enn først antatt, og deler man får er ubrukelige...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 hmmmm.... men dette er jo et vår treff så det er jo nesten ikke påbud om sommerfelger en gang! hehe... min blir jo heller ikke ferdig, så ikke noe stress hehe
Prodigt Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Har ikke fått pm jeg nei:p Men kommer sikkert:) er treff på Evje den dagen også.
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 hmmm... treff på evje?bare sånn lokalt da... har ikke fått no melding om det... men ta det treffet ned i parken da er jo litt større plass, og greiere for de som kommer langveisfra det er ikke gatebil treffet vel!?
Prodigt Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 er vist treff som jeg har forstått, men det er ikke Evjegatebil som står for det. så er litt usikker igrunn:s Men treffene som er på Evje er jo helt Konge da:D Men kommer nok uansett:) skal se om jeg får med meg flere oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå