Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evjetreffet er jo på kvelden, så gjør ikke noe at det er samme dag. Dessuten er det ikke intressant for min del heller, så samme kan det være egentlig :D tror BMW eiere føler seg for gode til "harry-treff" eller tar jeg feil nå? :P

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

haha.... vi må jo stikke på et rånetreff på kvelden... fet å komme der ei lang rekke med bmwer og stjele hele showet ;-)

det eneste er jo for de som kanskje kommer langveisfra, så er det nok litt stress å helt opp til evje, for så å ha en god del timer hjem igjen...

Skrevet

der har vi det samme gamle problemet som får alle andre en bmw-elskere til å hate bmw. vi er IKKE for gode til å dra på "harry-treff" Vi digger bil, det samme gjør andre. Hva slags bil å stil di har er deres eget valg. Men desverre er d ofte sånn at mange som kjører bmw blir sett på som pappagutter og klysete. Og når du skriver slikt så skjønner jeg folks syn. Har selv hatt det synet. Nå har jeg hatt et par BMW'er. Fordi jeg liker dem, ikke fordi jeg føler meg bedre enn andre da......

Skrevet

enig med Myslid og dirtydicky hadde vært dritt kult og det kommer ca 30 biler på rekke og rad og alle er bmw :D Klar for det jeg ihvertfall;)

Skrevet

Vi er 3 stk. som mest sansynlig kommer bort i hver sin E46. Min 320d, en 320dt og en 330dt. Prøver også å få med noen andre fra Arendal.....

Skrevet

Vet ikke helt om bilen min blir helt klar, skal prøve og få på senkesettet og kjøpt nye felger innen lørdag....... Har solgt 18" jeg hadde på, men finner ikke noen 19" jeg har lyst på enda.

Skrevet

høres bra ut :-) skriver dere opp på kanskje :-) begynner jo å blir en god del bmwer nå... kjipt at bilen min ikke blir ferdig, men stiller opp uansett :-)

tror det blir treff i parken jeg... har hørt om mange som skal dit... så får jo satse på at det er der det kommer til å skje... og tenk alle som heller kommer til parken enn opp til evje :-) hehe

Skrevet

boddiz og kazynor skal i hvertfall ;-)

førstepost oppdater, og trådnavn :-)

stretmeet evje klokka 8.... still opp de som vil og orker :-) der blir det liv! :-)

Skrevet

Hva er forresten forskjellen på de som er markert som usikker og de som er markert som kanskje? Ser ikke helt forskjellen :lol:

Nærmer seg stadig. Bra å se så mye BMW'er med sommerfelger som jeg gjorde på treffet i Stavanger, så blir jo enda bedre i Kristiansand :) :) :)

Skrevet
Ser ut som at vi er fem stk som kommer bortover nå. Er det noen flere fra Arendal som skal bortover ?

flere fra arendal ja.. det er bra.. som jeg foreslo tidligere i denne tråden så tenkte jeg at vi kjører kolonne fra statoil i grimstad(rett ved E-18 ) bare å møte opp der hvis du blir med på det..:P

Skrevet

Snart treff igjen gitt:P

Tenkte da som fra forje treff at vi kjører kolonne fra grimstad v/statoil(rett ved E-18 ) og hvis det er blaut på veien er det jo mulig at vi kan ta en tur bort på YX`en litt forbi travparken å få spylt bilene(hvis de er blitt svarte da)

Tenkte vi kunne møtes ved den høye kirka ca kl 13.45 og prøve å komme oss avsted ca kl 14.00.

bare å melde seg på:P(send PM)

(gjør som mysild)

X-er med på den:)

/-kansje

_-kjører aleine

X-cise

X-matsi

X-marararius

X-kazynor

X-Boddiz

X-"SON"

/-Hyggmaister

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...