Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da kan du sette X på meg da :) Jeg kan møte folka ved Statoil der jeg, og kjøre sammen derifra :)

Notert :wink:

Skrevet
Jepp, jeg er med. Og "SON" er også med på kolonne fra Statoil Grimstad. Så da blir det to til på listen :D

Notert:)

Skrevet

ad|os:

kanskje er for de som kanksje bare kommer innom i full fart og ikke bestemt seg enda.... usikre er folk som ikke vet om de har anledning ;-) hehe...

blir nok bra med folk i evje også! håper mange blir med opp der :-)

Skrevet

Det er tilfeligvis ikke noen som skal kjøre fra Stavanger

eller noe.

En annen ting er jo att jeg ikke er kjent i Kristiansand, så jeg kan nok få litt problemer med og finne frem.

Skrevet
Det er tilfeligvis ikke noen som skal kjøre fra Stavanger

eller noe.

En annen ting er jo att jeg ikke er kjent i Kristiansand, så jeg kan nok få litt problemer med og finne frem.

Du får ikke problemer med å finne frem :) Bare følge hovedveien fra Stavanger det. (E18?) Jeg var der i høst, etter jeg hadde vært på treff i Kristiansand. Og på vei tilbake, var jeg en tur innom plassen ved travbanen igjen. Den ligger jo helt ved hovedveien :) Kan ikke ta feil. Blir på høyre side for deg.

Skrevet
Snart treff igjen gitt:P

Tenkte da som fra forje treff at vi kjører kolonne fra grimstad v/statoil(rett ved E-18 ) og hvis det er blaut på veien er det jo mulig at vi kan ta en tur bort på YX`en litt forbi travparken å få spylt bilene(hvis de er blitt svarte da)

Tenkte vi kunne møtes ved den høye kirka ca kl 13.45 og prøve å komme oss avsted ca kl 14.00.

bare å melde seg på:P(send PM)

(gjør som mysild)

X-er med på den:)

/-kansje

_-kjører aleine

X-cise

X-matsi

X-marararius

X-kazynor

X-Boddiz

X-"SON"

Om jeg kommer, kan jeg sikkert være med på kolonne også :)

Skrevet

hankook... du finner lett fram... kan møte deg med min jobb... (dette er før krsand) så kan vi ta følge ;-) ordner seg dette ;-)

den er grei lars, vi skal nok stå der mer enn 1 time ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...