Spinx Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Da må du være tidlig Prodigt skal du holde plass til 30-50 biler;) Men hadde vært takknemlig jeg da Hehe kjipt jeg også heter Marius da myslid men du har nok rett min var ikke så uheldig som marius sin bimmer ;(
Mauro Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Jøss... Evje treff... Ellers takk! :\ Og "bmw treffet" er alt for tidlig, så da lar jeg heller tralla stå hjemme da. Kjedelig. Kan aldri tro at oppmøtet blir noe bra klokka tre på en lørdag.
marararius Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Haha, Sondre Fine bilder ;D Men er med på treff fordi. Får heller ha bilen ferdig til neste treff etter dette! Høres bra ut planene også! ;D
Hankook Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Jeg kunne ikke fått ett telefon nummer å ringe, så hvis jeg tilfeldigvis ikke skulle finne frem? Kan evt. sende meg ett på PM.
Spiff Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 sorry marius var no kjent med denna bilen, tror jeg så den når jeg fylte bensin i bamble på vei til oslo i helga!
marararius Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Det er mulig, om det var etter 6 på ettermiddagen Eller var det på fredag? På Esso? Så en e36 cab som fylte bensin da. M- styling
Rabies Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Shit, den bilen din har fått SKIKKELIG juling marius:S
marararius Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Jaa, dakar bilen. Hehe. Men den er heldig da. Får masse nye deler! Har akkurat vært å bestilt nye forskjermer uten blinklys hull nå, og nye plastikk- innerskjermer!
Spinx Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Det blir bra marius;) når skal bilen være ferdig? Mauro du heter vel ikke tilfeldigvis Alex?
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Jeg kunne ikke fått ett telefon nummer å ringe, så hvis jeg tilfeldigvis ikke skulle finne frem?Kan evt. sende meg ett på PM. du kan ringe dette 41500027
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Jøss... Evje treff... Ellers takk! :\Og "bmw treffet" er alt for tidlig, så da lar jeg heller tralla stå hjemme da. Kjedelig. Kan aldri tro at oppmøtet blir noe bra klokka tre på en lørdag. ehhh... planene har jo vært klokka 15 nå i... hmmm... ja, 7 uker?! men, du kan jo komme senere! herregud, vi skal ikke møtes 15 og så stikke 15:10 grunnen til at det er greit på dagen er de som kommer fra langt av sted, så de slipper å kjøre hjem klokka 2 på natta liksom... ikke alle som bor 15 min unna og, det er fint å kunne ta bilder av alle bilene på dagen, i lys, og ikke bare en hel gjeng med grøft og park lys og noen xenon lamper i ny og ne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå