Dirty Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 HEhe. jeg skal iallefall ikke ha med kjerringa, kjører jeg 10 over farstgrensa få jeg hørt det. osv bare klaging
///Mysild Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 det heter denge hehe... men, m-tech 2 gutta til sandersen kommer ikke... kanskej han kommer med noen andre... skal vi kutte OT nå og finne ut hvem som faktisk kommer på treffet? hadde vært litt flott... tror mange har glemt treffet, og noen gidder ikke lese om det pga all OT
Prodigt Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Ja vi gjør det! så ser vi ivertfall hvem som kommer og ikke
Spinx Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Jeg kommer Men får kanskje bare med 1 pga salg av bil og ulykke.
onmymind Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Jeg har dame som VIL på treff! Bra at det fins flere av oss
onmymind Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Ok, skal prøve å slutte og spamme Jeg kommer, om jeg får bytta jobbtid, og om jeg får smiske meg med Ad|oS Har ikke lappen selv enda...
cmito Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 jeg kommer;) Gleder meg ihverfall noe sykt til streetmeeten, den pleier jo å vær ganske ekstrem
kazynor Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 jeg kommer jeg og skal se om jeg får tatt med meg ei veninne, krysser fingrene hehe. btw Mysild, jeg skal polere bilen på fredag med sånn derre poleringsmaskin..hva anbefaler du av div kjemikalier? med tanke på at du har allerede gjort det på din
///Mysild Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=0SDnEBzQ ... re=related linken... kazynor: maguiars eller hvis du tenker vårrubbing, 120 papir på sparkel og 500 på resten
Ad|oS Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Kommer jeg også. Kazynor: Husk å være veldig forsiktig på alle kanter og hjørner. Lett å pusse for hardt der...
Prodigt Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Jeg kommer. og får med meg en kompis. resten blir igjen på evje. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå