Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 biler med takluka på tilt, en uten.. merkelig syn ;P

Takluka kom i rånestilling på siste bilen også, men de beste bildene ble desverre tatt før den kom opp. Derfor er ikke takluka på vipp her...

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hva heter han på foumet som filmet? skulle hatt en kopi av filmen hans. er så morro å ha å se på.

fikk 2 bilder, synd det ikke var når vi lå skikkelig breit. men sånn er livet, takker for bildene jeg har fått. neste gang får jeg ta med eget kamera :D

Ser ut som vi står stille :lol: men se på wounderbaumen :wink:

wdsczcsnimgtvskm0ldl.jpg

Lag litt mer røyk neste gang, så blir det med en gang gøyere å ta bilde av deg :P

Skrevet
Til Puleberg:

Bra at du unnskylder deg på forhånd... Bare synd jeg ikke er blondine XD Haha!!

Hehe. Trikset er jo at andre foretrekker dumme blondiner, så har jeg resten for meg selv ;) moahaha

Skrevet

nå er jeg busta;( faen hehe.

skulle hatt bilde av min sladd, ble bra med røyk:)

må bare nevne at jeg var den eneste som dro en sladd med diesel bil:)

er morro på treff, synd at jeg ikke har noe dekk igjen, er slicks.

sånn er livet.... lå i 3 giret på automat kassen, før jeg fikk en syk kontra i 4 giret. fråtser i moment, tror jeg begynner å bli litt bortskjemt.

savner bensin rekke seks svevet....

bra oppmøte og mye hyggelige mennesker.

kommer neste gang også.

mvh

Skrevet
hva heter han på foumet som filmet? skulle hatt en kopi av filmen hans. er så morro å ha å se på.

fikk 2 bilder, synd det ikke var når vi lå skikkelig breit. men sånn er livet, takker for bildene jeg har fått. neste gang får jeg ta med eget kamera :D

Ser ut som vi står stille :lol: men se på wounderbaumen :wink:

wdsczcsnimgtvskm0ldl.jpg

Lag litt mer røyk neste gang, så blir det med en gang gøyere å ta bilde av deg :P

hehe syns ikke det var så halvgalt med røyk, er jo bare en 320 nå vettu uten sperre :P

Skrevet

den traktoren var svæær :shock:

og du som klaga på e-34, var det forresten på evje eller kristiansan? for det var endel e34 på evje.d

jeg klarte å vrenge dekket eller noe. men merka det heldigvis i det vi skulle til å dra hjem så jeg fikk kjørt bort på yx å fylt luft.

kom opp på fjellet og regnet gikk fra regn-sludd-snøstorm. var en smule småskummelt men gikk greit. tok det rolig nedover og før jeg visste ordet av det så leda jeg jo en kø :oops: helt til vi ble liggende bak en gammel boble og en tysk bobil :twisted:

var det forresten noen så de pickupene som dreiv å hoppa rundt? noen som vet om de hadde sån hoppesaker, elelr om de bare jokka noe heftig på clutchen

Skrevet

ja, takk for et flott treff gutter, og jenter...

må vel si at jeg lo litt godt når jeg så en gjeng komme mot bilen min når jeg kom... hehe... 2.5 døgn nesten uten søvn, resulterte i en nesten ferdig bil :-)

og må takke "stjerna" for en flott tur i m3en hans... må være det gøyeste jeg har sotte på i :-) gliste godt der jeg satt... hehe...

likte godt på filmen til inthe at mauro kjørte vekk slik at han filmet min bil mere :-P hehe

ja, kan sikkert få til noe kjeglekjøring, men da må vakter og bla bla bla leies inn, og slikt tar ikke jeg ansvaret for ;-) (jo det gjør jeg) hehe...

PS, jeg lager ny treff tråd om noen ukers tid, slikt at vi får blitt ferdig med all OT ;-) hehe

Skrevet

var det forresten noen så de pickupene som dreiv å hoppa rundt? noen som vet om de hadde sån hoppesaker, elelr om de bare jokka noe heftig på clutchen

Det er vist noe greier man kan gjerne inni der framme, så er d bare å jokke litt så hopper den vist noe saftig har jeg hørt.

Skrevet
likte godt på filmen til inthe at mauro kjørte vekk slik at han filmet min bil mere :-P hehe

Haha, så det just! :lol: Snakk å stikke til rett tid! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...