EspenS Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Problemet startet en uke siden, det var som om den gikk tom for bensin, gikk fint på tomgang men når jeg gir gass så får jeg ikke noe turtall på den, klarer og få litt av og til og da smeller det i eksosen og fusker, som om den går på 4-5 cylinderer. Jeg tenkte først at jeg var tom for bensin så jeg prøvte og komme meg bort til bensin stasjon i 10km/t men så gikk plutselig problemet bort, og den gikk helt fint. Så har jeg kjørt en uke uten noe problem, men idag var den akkorat lik. så jeg åpnet panseret og gasset rett fra motoren, og da gikk den 100%. så ja, forstår ingenting jeg kan det var toppakningen eller barra noe enkelt som og bytte ut ploggene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 synes det høres ut som kondens,virker som problemet kjæm når du har lite bensin på tanken. Du har tappeskrue på tanken din,prøv å tøm den du. Helt sykt kor mye drit som kjæm ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 hm, ja d komme barra når der e lite bensin på tanken, kor finne eg tappe skruen da ? takk for svar btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå