Gå til innhold

Vurderer ny bil: Noen formening om denne? e34 520 touring 96

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer "ny" bil om dagen. Sett på e34 touring da jeg fortsatt er like forelsket i karosseriet, samt har både lyst på og mer eller mindre behov for stv.

Har kikket på denne på nett, og tenkte å se på den ganske snart.

Noen formeninger? Har bare sett bildene i annonsen, men ser relativt bra ut.

Noe blandede følelser på prisen.

Vet den har gått langt, men ingen stopper for meg.

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12466917

17_95543729.jpg

Skrevet

Den som arlid g kom med er med rett utstyr og mer rett pris. du får den sikkert for 60lapper også vist du pruter litt.

Å kjøre 50 mil for å kjøpe en bil som er bedre utstyrt, mindre km og en rimeligere pris iforhold til km/utstyr ser jeg ikke helt problemet i å gjøre. Det er en dag det er snakk om.

Skrevet

Beste hadde vært å fått tak i en slik du gjorde i fjor Arild, i samme prisklasse ;)

Men joda, surfer finn og autodb daglig, men den jeg linket til står 4 mil unna, i motsetning til den du viste som står nærmere 50.

Står rett nedi gata her den siste...

Bare å si fra skal jeg sjekke den :D

Skrevet

Jasså Johnny, du sniker deg inn her og :lol:

Må si at den som Arild G. viste til frister faktisk enormt mye.

Har kikket på den du linket til og Johnny, men har bestemt meg i hovedsak for å handle en 95-96 mod. Altså facelift typen med bredfront og sideskjørt. Er ikke stort igjen for å gjøre en slik bil etter mitt hode når den allerede har dette. Den i Tr.Heim har faktisk det lille extra i tillegg, som tonede ruter, øyelokk, hvit blink, shadowline m.m.

Må da nesten se ann økonomien. Greit å prioritere slik at det ikke går utover kjøleskapet.

Usikker på om jeg skal bruke deg til å kikke Johnny. Ikke at jeg tviler på kunnskapene dine og evnen til å dømme en slik bil, men du har gjort nok for meg allerede 8)

Noen som tør å spekulere i teorien min om at touringer vil bli billigere ved sesongskifte juli/august/september? Da folk er tilbake fra bilferie o.l og ikke trenger stor bil lengre?

Skrevet
Noen som tør å spekulere i teorien min om at touringer vil bli billigere ved sesongskifte juli/august/september? Da folk er tilbake fra bilferie o.l og ikke trenger stor bil lengre?

Interessant teori, men jeg har ingen tro på at den har rot i virkeligheten.. ;)

En ting er at cabrioleter er billige om høsten, og at firehjulstrekkere er billige om våren, men behov for stasjonsvogn henger nok mer sammen med småbarn enn ferier. Har man småbarn har man behov for plass til vogn++ enten man skal på ferie eller ei. Tror nok dette jevner seg ut over hele året.

Skrevet
Interessant teori, men jeg har ingen tro på at den har rot i virkeligheten.. ;)

En ting er at cabrioleter er billige om høsten, og at firehjulstrekkere er billige om våren, men behov for stasjonsvogn henger nok mer sammen med småbarn enn ferier. Har man småbarn har man behov for plass til vogn++ enten man skal på ferie eller ei. Tror nok dette jevner seg ut over hele året.

Bakgrunnen for teorien har jeg i gamlefar sin e39 528iAT som han kjøpte september i fjor, som han ville tjent 15-20000 på å selge etter dagens priser.

Det du sier er sikkert korrekt, med tanke på de store kontrastene som er i bruktbilmarkedet i dag.

Skrevet

Ska eg si mi meining så likte eg den med skinnsetene og utstyret best. Den var jo nesten så og sei ferdig. barra ein liten senk og noen flotte felgar så har du kjempe bil. 50 mil unna er nok verdt det. Då får du deg ein kjempe kjøretur him i ny bil. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...