marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei Har montert anlegg i bilen min, og i går kjørte jeg på en dritt vei. Skikkelig humpette var det. Plutselig kuttet fortserkeren og subben ut, for remote kabelen hadde falt ut. Satt vel dårlig. Så satt jeg den inn igjen, og da gikk sikringen foran ved batteriet. Når jeg slår inn den igjen, bare piper det nesten, på en måte fra forsterkeren, og det lukter nesten svidd. Og etterhvert går sikringen igjen. Hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 kan kanskje hende at jordings kablen kan ha løsnet at den ikke har bra nok jording? hvis forsterkeren piper er det mulighet for at det er det som har skjedd. evt. sjekk strøm kablen om at den sitter ordenlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Har sjekket jordingskabelen, og den sitter bra. Og strømkabelen kan jeg heller ikke se noe galt med. Hadde ut forsterkern i går, og skrudde den opp. Kunne ikke se noe. Så satte jeg det ut igjen. Men når jeg slo på spillern, begynte det å ryke igjen fra forsterkern :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 er det vifter i forsterkeren? kan det være en av de kan ha satt seg? noen svarte flekke? røyken må jo komme fra en plass med mindre du har sånn med tåkeeffekt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Det er vifte på forsterkeren ja, men ser ikke ut som om det er den røyken kommer fra. Virker som om det kommer fra rett etter der sikringen står. Men kan ikke se noen merker eller noen ting :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 hmmm... er ikke mulighet for at sikringen kan smelte inni der da? i plasten eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Vet ikke, skulle nesten tro det, for når jeg kobler til strøm, og slår på, så høres det ut som det freser inni forsterkeren, og det ryker helt hvitt fra den. Og lukter brent popcorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 hmmm!!! snålt... du må nok på bilradioen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå